Nuskutečněný hovor

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !

Nuskutečněný hovor

Příspěvekod Vavrik » sob 04. dub 2015 20:36:25

Dobrý večer,
chtěl bych se zeptat co byl za problém dnes 4.4.2015 v 17:02, jelikož jsem chtěl provést odchozí hovor z mobilní SIM a ten nebyl uskutečněn na žádné číslo v mém seznamu. To samé jsem zkoušel i z jiného mobilu, který má sim Odorik a stejný problém. Když jsem provedl hovor z mobilu, který má SIM T-mobile, hovor se spojil. Pokusy o hovor nebyly zaznamenány ani ve výpisu volání, takže nelze poskytnout ID.

Děkuji za vysvětlení
Vavrik
 
Příspěvky: 11
Registrován: pon 06. led 2014 15:46:25

Re: Nuskutečněný hovor

Příspěvekod xsouku04 » pon 06. dub 2015 8:25:01

Jeden ze dvou VoIP pracantů přestal odpovídat. Tedy ne že by se úplně kousl, ale jako kdyby dané aplikaci přestal jít internet s tím, že restart to napravil. Tedy porucha se týkala cca 50% simkaret.
O problému jsme se dozvěděli okamžitě, díky automatickému hlídání našich služeb http://www.odorik.cz/watchdog.html.
Chvíli ale trvala náprava.
Přesná příčina, proč se to stalo, nám zatím není známá. Konfigurace je naprosto stejná jako u druhého serveru, kde se to nikdy nestalo, což by mohlo ukazovat na jádro systému nebo hardware.

Nyní je ale v plánu (možná je to už nasazeno) mechanizmus, který v případě, že by se problém zopakoval, začne hovory posílat na jiný server.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6779
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Nuskutečněný hovor

Příspěvekod Vavrik » pon 06. dub 2015 22:53:01

Děkuji za dostatečné vysvětlení .
Vavrik
 
Příspěvky: 11
Registrován: pon 06. led 2014 15:46:25


Zpět na Kvalita a přerušování hovorů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník