Dobrý den,
můžete se prosím podívat třeba na hovor 120528002? V poslední době mi není často rozumět, ale já protistranu slyším vždycky dobře. Mám podezření na potíže v místní LAN (připojení přes wifi, narostly listy na stromech), ale jestli to není jinde, v připojení k poskytovateli, než se pustím do velké rekonstrukční akce. Hovor mi signalizuje latenci přes 200 ms.
Přitom třeba 7.5. měl odchozí hovor v 18:44 latenci 238 ms (120260668) a vzápětí příchozí hovor v 18:45 z téhož čísla latenci jen 12 ms (120260894), jak to je možné. A hovory, které mi probíhají stejnou cestou pouze po vnitřní síti, jsou zcela bez problémů, latence 0 ms. Díky
Rušení odchozích hovorů.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rušení odchozích hovorů.
hovor 120528002 - co přišlo směrem od fritze viz obrázek.
Hovor 120260668 má obrázek podobný.
Hovor 120260668 má obrázek podobný.
- Přílohy
-
- z_fritze.png (6.96 KiB) Zobrazeno 3762 x
Re: Rušení odchozích hovorů.
Dobrý den,
prosím o kontrolu hovoru ODORIK-pevná ID 137402563, odchozí slyší dobře, příchozí koktání.
QS na routeru nastaveno, nevím ale jak nastavit jitter u VOIP brány AirLive VoIP-111A / 120A.
Děkuji
prosím o kontrolu hovoru ODORIK-pevná ID 137402563, odchozí slyší dobře, příchozí koktání.
QS na routeru nastaveno, nevím ale jak nastavit jitter u VOIP brány AirLive VoIP-111A / 120A.
Děkuji
Re: Rušení odchozích hovorů.
Dobrý den, prosím o kontrolu ODORIK - pevná ID 137419548, Pevná - Odorik ID 137419548, stanici ODORIK je špatně rozumět, druhá strana je bez problémů.
QS na routeru jsem nastavil, nevím co s jitter na AIRLIVE VoIP-111A / 120A? Můžete mi poradit?
Děkuji
QS na routeru jsem nastavil, nevím co s jitter na AIRLIVE VoIP-111A / 120A? Můžete mi poradit?
Děkuji