Přerušený hovor při zpětném volání

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !

Přerušený hovor při zpětném volání

Příspěvekod xsouku04 » stř 13. led 2016 10:44:40

Zákazník nám hlásil bezdůvodné přerušování při zpětném volání. Ve stejném smyslu, jako kdyby zmáčknul DTMF "*".
To ale tvrdí, že nezmáčknul, přesto nám informace o tom, že byla zmáčknuta hvězdička přišla.

Pravděpodobně má jeho hlas někdy podobné vlastnosti jako DTMF tón hvězdičky. Stává se to ještě někomu?

Jde o to, jestli tohle řešit jen pro něj nebo obecně.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6314
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Přerušený hovor při zpětném volání

Příspěvekod Kabek » stř 13. led 2016 12:09:53

Hvězdička je kombinace frekvencí 941 Hz + 1209 Hz. Netuším, jak dalece se tyto dvě frekvence současně v hlasovém spektru objeví, ale možná by pomohlo, pokud to již není nastaveno, definovat minimální délku DTMF na 50 ms. Tím by se odfiltrovaly krátké DTMF pulsy, které se možná u někoho v hlase objeví.
Naposledy upravil Kabek dne stř 13. led 2016 13:02:41, celkově upraveno 1
Kabek
 
Příspěvky: 516
Registrován: čtv 03. led 2013 20:44:30

Re: Přerušený hovor při zpětném volání

Příspěvekod xtonda » stř 13. led 2016 12:53:50

Obecně by to asi chtělo aby ta escape sekvence byla delší, nutnost zadat hvězdičku se může vyskytnout na kdejaké infolince.
xtonda
 
Příspěvky: 722
Registrován: čtv 08. zář 2011 14:38:19

Re: Přerušený hovor při zpětném volání

Příspěvekod vlk » stř 13. led 2016 12:55:19

Tohle přesně se mi nestalo.

nicméně vím, že občas satrší klávesnice mobilu blbne v tom smyslu, že je v nějakém polozmáčklém stavu a pak občas (stačí jen slabé zmáčknutí mobilu), pošle signál klávesy. Je možné, že o stejný problém se může jednat v tomto případě.
vlk
 
Příspěvky: 118
Registrován: ned 29. pro 2013 20:04:40

Re: Přerušený hovor při zpětném volání

Příspěvekod helmut.niederman » úte 19. led 2016 1:25:46

Jsem zásadně pro zrušení hvězdičky při zpětném volání zejména v rámci IVR volání. Takže buď zrušit anebo k hvězdičce přidat dvě další, tedy pokud uživatel, třikrát po sobě stiskne hvězdičku, hovor se ukončí.
Uživatelský avatar
helmut.niederman
 
Příspěvky: 840
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28


Zpět na Kvalita a přerušování hovorů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník