Volaný si stěžoval, že neslyší

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !

Volaný si stěžoval, že neslyší

Příspěvekod pecen » pon 25. dub 2016 20:25:32

Zdravím,
můžete mi prověřit ID 160119502, ID 159864210 a ID 159864234. Volaný si vždy stěžoval, že neslyší. Předem moc děkuji
pecen
 
Příspěvky: 5
Registrován: sob 17. led 2015 21:36:19

Re: Volaný si stěžoval, že neslyší

Příspěvekod xsouku04 » pon 25. dub 2016 23:00:04

Ve všech třech případech pakety, které k nám dorazily, měly mizerný jitter i ztrátu. Viz grafy.
Přílohy
example3.png
example3.png (9.02 KiB) Zobrazeno 1199 krát
example2.png
example2.png (12.97 KiB) Zobrazeno 1199 krát
jitter_obr1.png
jitter_obr1.png (7.78 KiB) Zobrazeno 1199 krát
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6314
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Volaný si stěžoval, že neslyší

Příspěvekod pecen » úte 21. úno 2017 19:11:49

Po čase přidám příspěvek... volaný opět špatně slyší. Např: ID hovoru - 197954774
moc si s tím nevím rady, u poskytovatele jsem linku (připojení) reklamoval několikrát. Předělali spoj, linka se zda být perfektní. Ping do internetu je super a bez výpadků. Špatné nastavení a nebo použitý kodek? (G.711 a Law a G.722)
Nebo požít SIP port 6699?
Díky za rady

Ping statistics for 8.8.4.4:
Packets: Sent = 624, Received = 624, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 9ms, Maximum = 34ms, Average = 11ms
pecen
 
Příspěvky: 5
Registrován: sob 17. led 2015 21:36:19

Re: Volaný si stěžoval, že neslyší

Příspěvekod xsouku04 » úte 21. úno 2017 20:27:13

pecen píše:Po čase přidám příspěvek... volaný opět špatně slyší. Např: ID hovoru - 197954774
moc si s tím nevím rady, u poskytovatele jsem linku (připojení) reklamoval několikrát. Předělali spoj, linka se zda být perfektní. Ping do internetu je super a bez výpadků. Špatné nastavení a nebo použitý kodek? (G.711 a Law a G.722)
Nebo požít SIP port 6699?
Díky za rady

Ping statistics for 8.8.4.4:
Packets: Sent = 624, Received = 624, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 9ms, Maximum = 34ms, Average = 11ms

Je to fakt špatný, jsou tam tak dvouvteřinové výpadky zpožděných a ztracených paketů.
Viz obrázek.
Nemusí to být příznak nekvalitního přetíženého internetu jako takového, ale spíše bych si tipnul na nějaký bug nějakého síťového zařízení po cestě.
Může to být u poskytovatele internetu nebo i u vás a dokonce je možné, že se to projevuje jen při hovoru a ne při jiném provozu.
Zvláštní je to v tom, že internet je kvalitní až na ony dvouvteřinová období, kdy se zvuk nechytne vůbec, protože přijde příliš pozdě, nebo se prostě paket úplně ztratí.
Přílohy
spatny_internet.png
spatny_internet.png (12.29 KiB) Zobrazeno 415 krát
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6314
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na Kvalita a přerušování hovorů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník