Hluche hovory Odorik->mobil

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !

Hluche hovory Odorik->mobil

Příspěvekod T.A.J. » pon 26. zář 2016 21:26:16

Pěkný den, v poslední době mi přestalo fungovat volání Odorik (Gigaset A510IP) -> mobil (jakýkoliv). VoIP i pevná čísla jdou normálně. Po vytočení volaný mobil zvoní, ale volající neslyší tůtání ani nic jiného, po přijetí hovoru neslyší nikdo nic. Na druhé lince se stejným telefonem (ale na jiném připojení k internetu) přitom jde vše normálně. Jestli UPC něco změnilo na síti či routerech... Pokud napadá příčina a řešení, prosím o radu. (ID posl. testovacích nezdařených volání např. 179290522, 179290655)
T.A.J.
 
Příspěvky: 5
Registrován: pon 15. úno 2016 19:48:07

Re: Hluche hovory Odorik->mobil

Příspěvekod kovik » čtv 29. zář 2016 12:02:40

Dobry den,
podle logu, volajici zarizeni po par vterinch prestane posilat i prijimat RTP.
UPC muselo udelat najakou zmenu, myslim, 20. zari, kdy nam zacly chodili duplicitni packety '200 OK' (a stale chodi) a vysledek byl, ze nebylo slyset, hlaseno od nekolika zakazniku UPC, tuto chybu se povedlo eliminovat na nasi strane.
Bohuzel to neni Vas pripad a signalizace je v poradku.

Zkuste restartovat UPC modem.

Dal sem Vase cislo 7762XXXXX, aby volalo pres jineho operatora, abychom mohli vyloucit chybu u stavajiciho.

Prosim otestujte.
Uživatelský avatar
kovik
 
Příspěvky: 413
Registrován: stř 16. lis 2011 12:07:52

Re: Hluche hovory Odorik->mobil

Příspěvekod T.A.J. » čtv 29. zář 2016 19:16:47

Děkuji za radu, restarty jsem samozřejmě už zkusil u všeho (modem UPC i Gigaset vč. resetu a nového upgradu FW a znovu nahrání nastavení). Teď jsem zkoušel i volání přes Bria na mobilu (na stejné síti ale přes WiFi) - a totéž, není slyšet tůtání vyzvánění ani (jakoby) spojený hovor. Tak nevím, musí být něco v nastavení, co to teď dělá. Bria se sama ptala "Call with no audio? Automaticly reconfigure server strategy?" Ale nepomohlo to... Není to nic akutního, ale rád bych to opět zprovoznil. Zkoušel jsem ostatní síťové služby, které občas užiji a všechno se zdá OK (až na ten VoIP). Předem díky za případné nápady či rady, co zkusit jak nastavit. (Dnes např. neúspěšné hovory ID 179739229, 179739305, 179739373)
T.A.J.
 
Příspěvky: 5
Registrován: pon 15. úno 2016 19:48:07

Re: Hluche hovory Odorik->mobil

Příspěvekod HANZvonKURDAU » čtv 29. zář 2016 22:49:20

Ahoj, nějak takhle podobně se mi to chovalo s Gigasetem C610IP a s routerem Cisco EPC3825. Stačilo na routeru vypnout firewall.
P.
HANZvonKURDAU
 
Příspěvky: 14
Registrován: úte 06. srp 2013 9:03:15

Re: Hluche hovory Odorik->mobil

Příspěvekod T.A.J. » úte 04. říj 2016 19:23:00

Díky. Tak jsem vypnul firewall a opravdu - začalo to zas fungovat. Ale čím to přesně je jsem nezjistil, zkusím nastaveni firewallu ještě poladit, kdy a co to blokuje. Také je divné, že to nějak samo vzniklo, asi v návaznosti na nějaké další změny u UPC... Hlavně, že už telefon funguje. T. J.
T.A.J.
 
Příspěvky: 5
Registrován: pon 15. úno 2016 19:48:07


Zpět na Kvalita a přerušování hovorů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník