Zpětné volání z webu - odchozí až napodruhé

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !

Zpětné volání z webu - odchozí až napodruhé

Příspěvekod bobo » úte 18. říj 2016 15:00:20

Dobrý den,
v poslední době se mi sem tam stává, že když vyvolám zpětné volání z webu, tak se mi po přijetí hovoru na "volajícím" čísle ozve krátké pípnutí a až poté začne vyzvánět "volané" číslo. Ve výpisech hovorů pak vidím u daného hovoru místo dvou řádek řádky tři - první řádka volání z ústředny na můj telefon ("volající" číslo) - to je správně, druhý řádek je volání z ústředny na "volané" číslo - tento hovor je však zmeškaný s nulovou cenou a nakonec (cca po 2 vteřinách) třetí řádek - opět volání z ústředny na "volané" číslo, tentokrát již uskutečněný hovor.
Ono výše uvedené pípnutí znamená ten zmeškaný hovor, který se pak hned opakuje a už se uskuteční.
Nevíte, čím by to mohlo být?
Stalo se mi to např. dnes - ID zmeškaného hovoru: 182159607, ale již i dříve: ID 178944584.
Děkuji.
bobo
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon 03. úno 2014 12:24:29

Re: Zpětné volání z webu - odchozí až napodruhé

Příspěvekod mobilemanic » úte 18. říj 2016 20:43:13

Není to pípnutí informace o tom, že když se Odoriku nepodaří spojit hovor prvním dostupným operátorem, tak ho posílá dalším v pořadí?
mobilemanic
 
Příspěvky: 428
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Zpětné volání z webu - odchozí až napodruhé

Příspěvekod bobo » stř 19. říj 2016 9:36:03

mobilemanic píše:Není to pípnutí informace o tom, že když se Odoriku nepodaří spojit hovor prvním dostupným operátorem, tak ho posílá dalším v pořadí?

No je to možné, já vlastně nevím, jak to technicky probíhá ze strany operátora. Ono mi to v zásadě nevadí, jen bych nerad, aby ten první pokus byl viditelný na telefonu volaného jako zmeškaný hovor, což ale asi nebude. A pokud ten první hovor tedy selhal a nedošlo k němu, bylo by lepší, kdyby nebyl ve výpise vůbec uveden.
bobo
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon 03. úno 2014 12:24:29

Re: Zpětné volání z webu - odchozí až napodruhé

Příspěvekod xsouku04 » čtv 20. říj 2016 10:59:29

mobilemanic píše:Není to pípnutí informace o tom, že když se Odoriku nepodaří spojit hovor prvním dostupným operátorem, tak ho posílá dalším v pořadí?


Ano, tak to je, ten první operátor má málo volných kanálů a tak to přepadává na dalšího v pořadí. K navýšení kanálů by mělo dojít již brzy. Jinak je to hlavně pojistka proti možným poruchám po cestě.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6320
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Zpětné volání z webu - odchozí až napodruhé

Příspěvekod LubosD » pon 24. říj 2016 23:23:27

Při volání na Vodafone se mi nedávno stalo, že hovor zvonil, protistrana hovor odmítla, u mě to potichu tůtlo a pak se hovor vytočil znovu a zase zvonil, takže jsem vypadal jako někdo, komu to nestačí dát najevo jednou. Je to možné, nebo se mi to zdálo?
LubosD
 
Příspěvky: 144
Registrován: pát 06. úno 2015 11:41:27


Zpět na Kvalita a přerušování hovorů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník