Zpětné volání z webu - odchozí až napodruhé

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !
Odpovědět
bobo
Příspěvky: 3
Registrován: pon 03. úno 2014 11:24:29

Zpětné volání z webu - odchozí až napodruhé

Příspěvek od bobo »

Dobrý den,
v poslední době se mi sem tam stává, že když vyvolám zpětné volání z webu, tak se mi po přijetí hovoru na "volajícím" čísle ozve krátké pípnutí a až poté začne vyzvánět "volané" číslo. Ve výpisech hovorů pak vidím u daného hovoru místo dvou řádek řádky tři - první řádka volání z ústředny na můj telefon ("volající" číslo) - to je správně, druhý řádek je volání z ústředny na "volané" číslo - tento hovor je však zmeškaný s nulovou cenou a nakonec (cca po 2 vteřinách) třetí řádek - opět volání z ústředny na "volané" číslo, tentokrát již uskutečněný hovor.
Ono výše uvedené pípnutí znamená ten zmeškaný hovor, který se pak hned opakuje a už se uskuteční.
Nevíte, čím by to mohlo být?
Stalo se mi to např. dnes - ID zmeškaného hovoru: 182159607, ale již i dříve: ID 178944584.
Děkuji.
mobilemanic
Příspěvky: 486
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Zpětné volání z webu - odchozí až napodruhé

Příspěvek od mobilemanic »

Není to pípnutí informace o tom, že když se Odoriku nepodaří spojit hovor prvním dostupným operátorem, tak ho posílá dalším v pořadí?
bobo
Příspěvky: 3
Registrován: pon 03. úno 2014 11:24:29

Re: Zpětné volání z webu - odchozí až napodruhé

Příspěvek od bobo »

mobilemanic píše:Není to pípnutí informace o tom, že když se Odoriku nepodaří spojit hovor prvním dostupným operátorem, tak ho posílá dalším v pořadí?
No je to možné, já vlastně nevím, jak to technicky probíhá ze strany operátora. Ono mi to v zásadě nevadí, jen bych nerad, aby ten první pokus byl viditelný na telefonu volaného jako zmeškaný hovor, což ale asi nebude. A pokud ten první hovor tedy selhal a nedošlo k němu, bylo by lepší, kdyby nebyl ve výpise vůbec uveden.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8137
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zpětné volání z webu - odchozí až napodruhé

Příspěvek od xsouku04 »

mobilemanic píše:Není to pípnutí informace o tom, že když se Odoriku nepodaří spojit hovor prvním dostupným operátorem, tak ho posílá dalším v pořadí?
Ano, tak to je, ten první operátor má málo volných kanálů a tak to přepadává na dalšího v pořadí. K navýšení kanálů by mělo dojít již brzy. Jinak je to hlavně pojistka proti možným poruchám po cestě.
LubosD
Příspěvky: 171
Registrován: pát 06. úno 2015 10:41:27

Re: Zpětné volání z webu - odchozí až napodruhé

Příspěvek od LubosD »

Při volání na Vodafone se mi nedávno stalo, že hovor zvonil, protistrana hovor odmítla, u mě to potichu tůtlo a pak se hovor vytočil znovu a zase zvonil, takže jsem vypadal jako někdo, komu to nestačí dát najevo jednou. Je to možné, nebo se mi to zdálo?
Odpovědět