Problémy při volání na linku dTestu

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !
Odpovědět
Forrrest
Příspěvky: 98
Registrován: ned 17. úno 2013 9:41:42

Problémy při volání na linku dTestu

Příspěvek od Forrrest »

Zdravím, v pátek jsem volal na jejich (299149009) přes zpětné volání z IP telefonu Gigaset C610, ID 196588473 a 196589600 - vůbec mě neslyšeli (já je ano). Potom jsem to zkoušel na jiné jejich číslo (222767221) přes zpětné volání z (odoričí) SIMky (ID 196590516, 196601975 a 196590514) - to už mě slyšeli, ale tak špatně, že to opět bylo nepoužitelné. Teprve až mi zavolali zpátky přímo na mobil (ID 196604207), jsme mohli normálně hovořit. V připojení určitě problém není, je to optika, u všech jiných hovorů je kvalita skvělá.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8138
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy při volání na linku dTestu

Příspěvek od xsouku04 »

Vypadá to, že Dtest také používá VoIP a problém byl na jejich straně. Předpokládám problém s internetem.
U nás byl hovor totiž ještě v pořádku.
Jejich čísla patří totiž jiným VoIP operátorům.
299 140 000 až 299 149 999 IPVOX s.r.o.
222 760 000 až 222 769 999 sipcz.net s.r.o.
Zcela určitě to byl ten první případ. Kdy jste nebyl slyšet vůbec. U nás proudil zvuk oběma směry.
Ten druhý případ, kdy jste volal callbackem, ale byl jste slyšet špatně, si nejsem úplně jist, do jaké míry byl problém u nich. Možná to mohlo být také tím, že jste mluvil příliš potichu vzhledem k citlivosti mikrofonu Vašeho mobilu a toho, jak je nastaven, hovor je pak hůře srozumitelný. Nekvalita se sčítá, co si tomu přidalo ještě na jejich internetu, netuším.
Kristovec
Příspěvky: 1525
Registrován: ned 07. srp 2011 18:03:28

Re: Problémy při volání na linku dTestu

Příspěvek od Kristovec »

xsouku04 píše:Vypadá to, že Dtest také používá VoIP a problém byl na jejich straně. Předpokládám problém s internetem.
U nás byl hovor totiž ještě v pořádku.
Jejich čísla patří totiž jiným VoIP operátorům.
299 140 000 až 299 149 999 IPVOX s.r.o.
222 760 000 až 222 769 999 sipcz.net s.r.o.
Zcela určitě to byl ten první případ. Kdy jste nebyl slyšet vůbec. U nás proudil zvuk oběma směry.
Ten druhý případ kdy jste volal callbackem, ale byl jste slyšet špatně si nejsem úplně jist do jaké míry byl problém u nich. Možná to mohlo být také tím, že jste mluvil příliš potichu vzhledem k citlivosti mikrofonu Vašeho mobilu a toho jak je nastaven, hovor je pak hůře srozumitelný. Nekvalita se sčítá, co si tem přidalo ještě na jejich internetu netuším.
222xxxxxx je VoIP? Na tuto předvolbu totiž poměrně nedávno přešla i mBank - 222 111 999. Dříve měli 246 017 777. To ale taky asi byl VoIP.
Na 246 byly dost velké potíže s přenosem DTMF,nešlo ovládat hlasovou samoobsluhu,u 222 se to zatím daří.
Co ČD s 221 111 122,určitě taky VoIP?
To vše jen ze zvědavosti.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8138
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy při volání na linku dTestu

Příspěvek od xsouku04 »

Kristovec píše:222xxxxxx je VoIP? Na tuto předvolbu totiž poměrně nedávno přešla i mBank - 222 111 999. Dříve měli 246 017 777. To ale taky asi byl VoIP.
Na 246 byly dost velké potíže s přenosem DTMF,nešlo ovládat hlasovou samoobsluhu,u 222 se to zatím daří.
Co ČD s 221 111 122,určitě taky VoIP?
To vše jen ze zvědavosti.
222 je moc obecné, má tam čísla i O2. Pomocí prvních tří číslic nic nepoznáte. Hledat se to dá zde: https://www.ctu.cz/vyhledavaci-databaze ... sla-a-kody
Čísla mohou být přenesená, což tam není. Databáze přenesených čísel je pěkná trafika na které kdosi bohatne, proto není veřejně k dispozici.
Odpovědět