Infolinka VZP

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !

Infolinka VZP

Příspěvekod ondrejandrej » pon 07. srp 2017 11:22:38

Když zavolám na infolinku VZP (952222222) přes CSipSimple, vůbec neslyším protistranu (hlasový automat). Když si objednám zpětné volání, funguje to.
Ping mám dobrý a ostatní hovory přes SIP mi fungují.

Píšu to spíš pro vás, až tak často do VZP nevolám.
Naposledy upravil ondrejandrej dne pon 07. srp 2017 12:17:25, celkově upraveno 1
ondrejandrej
 
Příspěvky: 6
Registrován: sob 25. kvě 2013 12:11:12

Re: Infolinka VZP

Příspěvekod Kristovec » pon 07. srp 2017 11:31:09

Ja jsem to číslo vyzkoušel z Linphone a zvuk šel.Poslechl jsem si jen nabídku hlasového automatu,operátora jsem nerušil.
Kristovec
 
Příspěvky: 1228
Registrován: ned 07. srp 2011 18:03:28

Re: Infolinka VZP

Příspěvekod xsouku04 » pon 07. srp 2017 14:35:39

Abych mohl říci, co se stalo, potřeboval bych ideálně id hovoru. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6279
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na Kvalita a přerušování hovorů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník