Špadná kvalita při callbacku na pevnou linku

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !

Špadná kvalita při callbacku na pevnou linku

Příspěvekod hracka » pát 09. úno 2018 11:23:19

Prosím o ověření hovorů ID 245512614 a 245512615 (callback). Protistrana mě špatně slyšela, později i mi začala vypadávat protistrana až nakonec byl snad hovor dokonce přerušen! Zajímavé je, že callback byl proveden přes pevnou linku, zřejmě IP telefon, přístroj Grandstream GXP1400 -- ledaže by ta linka byla připojena k nějakému nekvalitnímu internetu?
hracka
 
Příspěvky: 9
Registrován: stř 20. kvě 2015 7:27:28

Re: Špadná kvalita při callbacku na pevnou linku

Příspěvekod xsouku04 » sob 10. úno 2018 14:32:27

Vypadá to, že problém byl opravdu u nás. V hovoru vznikl jitter u nás, takže pár vteřin nebylo slyšet oběma směry. Díval jsem se i na jiné hovory a vypadá to, že problém mělo více hovorů stejnou dobu, i když jsou to spíše jednotky.
Týká se to jen zpětného volání. Když zkoumám všechny hovory přes zpětné volání, tak naprostá většina hovorů je bez problému. Už jednou jsme se tím zabývali, ale pak se to delší dobu nestalo. Týká se to malého množství hovorů a nestane se to každý den, proto je těžké vypátrat příčiny. Budeme to sledovat a pokusíme se přijít na to, čím to je, a sjednat nápravu.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6693
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na Kvalita a přerušování hovorů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník