Zoiper - spatna kvalita zvuku

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !
Odpovědět
Andreasbaader
Příspěvky: 4
Registrován: pon 25. pro 2017 14:05:48

Zoiper - spatna kvalita zvuku

Příspěvek od Andreasbaader »

Dobry den, chtel bych se zeptat, jestli je nejaka moznost zlepseni zvuku hovoru. Lide kterym volam si stezuji, ze me spatne slysi. Dekuji za radu.
ventlas
Příspěvky: 45
Registrován: pon 10. zář 2012 15:29:14

Re: Zoiper - spatna kvalita zvuku

Příspěvek od ventlas »

Zdravím,měl jsem podobný problém,který jsem řešil Odorik Callback..Jakmile jsem ale přešel z 3G na 4G mám spojení perfektní,žádné stížnosti,
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8139
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zoiper - spatna kvalita zvuku

Příspěvek od xsouku04 »

Těch problémů může být více. Může to být problém s kvalitou internetu, usínání telefonu či wifi spojení během hovoru, nebo prostě jen nějaká nevyladěnost Zoiperu.
Je potřeba přijít na to, čím to je, a podle toho se zařídit. Pokud zde napíšete id nějakého hovoru, mohu vyloučit potíže s internetem. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu
Andreasbaader
Příspěvky: 4
Registrován: pon 25. pro 2017 14:05:48

Re: Zoiper - spatna kvalita zvuku

Příspěvek od Andreasbaader »

Tak zkusim jeden hovor na pevnou linku:
ID: 248500572 Volano bylo pres mobilni data 4G. Diky za info.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8139
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zoiper - spatna kvalita zvuku

Příspěvek od xsouku04 »

Andreasbaader píše:Tak zkusim jeden hovor na pevnou linku:
ID: 248500572 Volano bylo pres mobilni data 4G. Diky za info.
Internetově je hovor úplně v pořádku. Zbývá ověřit, zda-li nejste slyšet moc potichu (z dálky), nebo naopak překřičen, nebo jestli hovor nemá ozvěnu či nějaké umělé zkreslení.
Zavolejte třeba na 100 - na naši infolinku a chtějte vědět, jak vás slyší, jestli neslyší ozvěnu a pod.
Odpovědět