Stránka 1 z 1

Zoiper - spatna kvalita zvuku

Napsal: pát 02. bře 2018 8:50:04
od Andreasbaader
Dobry den, chtel bych se zeptat, jestli je nejaka moznost zlepseni zvuku hovoru. Lide kterym volam si stezuji, ze me spatne slysi. Dekuji za radu.

Re: Zoiper - spatna kvalita zvuku

Napsal: ned 04. bře 2018 11:08:21
od ventlas
Zdravím,měl jsem podobný problém,který jsem řešil Odorik Callback..Jakmile jsem ale přešel z 3G na 4G mám spojení perfektní,žádné stížnosti,

Re: Zoiper - spatna kvalita zvuku

Napsal: ned 04. bře 2018 22:53:51
od xsouku04
Těch problémů může být více. Může to být problém s kvalitou internetu, usínání telefonu či wifi spojení během hovoru, nebo prostě jen nějaká nevyladěnost Zoiperu.
Je potřeba přijít na to, čím to je, a podle toho se zařídit. Pokud zde napíšete id nějakého hovoru, mohu vyloučit potíže s internetem. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu

Re: Zoiper - spatna kvalita zvuku

Napsal: pon 05. bře 2018 12:10:38
od Andreasbaader
Tak zkusim jeden hovor na pevnou linku:
ID: 248500572 Volano bylo pres mobilni data 4G. Diky za info.

Re: Zoiper - spatna kvalita zvuku

Napsal: pon 05. bře 2018 16:12:37
od xsouku04
Andreasbaader píše:Tak zkusim jeden hovor na pevnou linku:
ID: 248500572 Volano bylo pres mobilni data 4G. Diky za info.
Internetově je hovor úplně v pořádku. Zbývá ověřit, zda-li nejste slyšet moc potichu (z dálky), nebo naopak překřičen, nebo jestli hovor nemá ozvěnu či nějaké umělé zkreslení.
Zavolejte třeba na 100 - na naši infolinku a chtějte vědět, jak vás slyší, jestli neslyší ozvěnu a pod.