Linka 3x zazvoní a pak zavěsí, když je obsazeno

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !

Linka 3x zazvoní a pak zavěsí, když je obsazeno

Příspěvekod Reedog » pát 02. bře 2018 14:58:27

Když mám obsazeny obě sluchátka, tak když volá třetí volající, tak se to 3x zazvoní a poté dojde k ukončení hovoru, tj vypadá to, jako by to někdo típnul. Zrušil jsem přesměrování hovorů na záložní číslo, aby to nezvonilo naprázdno, když jsou operátorky vytíženy, načež se objevil tento problém.

Kde by mohl být problém? Nějaký tip co vyzkoušet změnit v nastavení?

Díky.
Reedog
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát 02. bře 2018 14:43:18

Re: Linka 3x zazvoní a pak zavěsí, když je obsazeno

Příspěvekod xsouku04 » pát 02. bře 2018 18:48:23

Pokud máte obsazeno, mělo by to vrátit obsazeno. Prosím o id konkrétního hovoru, kde se stalo to nežádoucí chování. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6654
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Linka 3x zazvoní a pak zavěsí, když je obsazeno

Příspěvekod Reedog » pon 05. bře 2018 12:34:01

Zkusili jsme znovu a je to stejné. 3x zazvoní a dojde k ukončení hovoru. ID hovoru: 248547663.
Reedog
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát 02. bře 2018 14:43:18

Re: Linka 3x zazvoní a pak zavěsí, když je obsazeno

Příspěvekod xsouku04 » pon 05. bře 2018 17:31:21

Reedog píše:Zkusili jsme znovu a je to stejné. 3x zazvoní a dojde k ukončení hovoru. ID hovoru: 248547663.


Problém je v nastavené paralelního zvonění. Máte tam dvě položky *086*XXXXX a *XXXXXX, kde XXXXXX je číslo linky, dvakrát to stejné číslo linky. Tedy hovor rozdvojí, na linku se to směruje zbytečně dvakrát. A to je důvod, proč začne naše ústředna generuje falešné vyzvánění, i když od volaného nemá potvrzeno, že to opravdu začalo zvonit.

Oddělejte *XXXXXX a nechte tam jen *086*XXXXX (pokud chcete nahrávat), bude se to chovat OK. Nyní to nejspíše nenahrává všechny hovory a zbytečně zatěžuje naši ústřednu i gigaset zdvojením hovorů.

Jo a ještě je tam jedna zajímavá věc. Gigasetu trvá 5 vteřin, než si uvědomí, že je vlastně obsazen, a vrátí obsazeno. To je právě ta doba, kdy to jakoby falešně vyzvání. S "dlouhým vedením" gigasetu ale asi nic nenaděláme, ale běžně to ničemu nevadí. Tedy když někdo bude volat a budou obsazeny obě linky, bude ho to bez zvonění zdržovat 5 vteřin a poté bude mít obsazeno. Možná to gigaset nějak signalizuje a je možné v rámci těch 5 vteřin předchozí hovor ukončit a tím uvolnit kanál pro nový hovor. Zkusit vypnout funkci call waiting? Jiný důvod, proč to trvá 5 vteřin, mne nenapadá.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6654
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na Kvalita a přerušování hovorů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník