Linka 3x zazvoní a pak zavěsí, když je obsazeno

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !
Odpovědět
Reedog
Příspěvky: 3
Registrován: pát 02. bře 2018 13:43:18
Kontaktovat uživatele:

Linka 3x zazvoní a pak zavěsí, když je obsazeno

Příspěvek od Reedog »

Když mám obsazeny obě sluchátka, tak když volá třetí volající, tak se to 3x zazvoní a poté dojde k ukončení hovoru, tj vypadá to, jako by to někdo típnul. Zrušil jsem přesměrování hovorů na záložní číslo, aby to nezvonilo naprázdno, když jsou operátorky vytíženy, načež se objevil tento problém.

Kde by mohl být problém? Nějaký tip co vyzkoušet změnit v nastavení?

Díky.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8137
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Linka 3x zazvoní a pak zavěsí, když je obsazeno

Příspěvek od xsouku04 »

Pokud máte obsazeno, mělo by to vrátit obsazeno. Prosím o id konkrétního hovoru, kde se stalo to nežádoucí chování. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu
Reedog
Příspěvky: 3
Registrován: pát 02. bře 2018 13:43:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Linka 3x zazvoní a pak zavěsí, když je obsazeno

Příspěvek od Reedog »

Zkusili jsme znovu a je to stejné. 3x zazvoní a dojde k ukončení hovoru. ID hovoru: 248547663.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8137
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Linka 3x zazvoní a pak zavěsí, když je obsazeno

Příspěvek od xsouku04 »

Reedog píše:Zkusili jsme znovu a je to stejné. 3x zazvoní a dojde k ukončení hovoru. ID hovoru: 248547663.
Problém je v nastavené paralelního zvonění. Máte tam dvě položky *086*XXXXX a *XXXXXX, kde XXXXXX je číslo linky, dvakrát to stejné číslo linky. Tedy hovor rozdvojí, na linku se to směruje zbytečně dvakrát. A to je důvod, proč začne naše ústředna generuje falešné vyzvánění, i když od volaného nemá potvrzeno, že to opravdu začalo zvonit.

Oddělejte *XXXXXX a nechte tam jen *086*XXXXX (pokud chcete nahrávat), bude se to chovat OK. Nyní to nejspíše nenahrává všechny hovory a zbytečně zatěžuje naši ústřednu i gigaset zdvojením hovorů.

Jo a ještě je tam jedna zajímavá věc. Gigasetu trvá 5 vteřin, než si uvědomí, že je vlastně obsazen, a vrátí obsazeno. To je právě ta doba, kdy to jakoby falešně vyzvání. S "dlouhým vedením" gigasetu ale asi nic nenaděláme, ale běžně to ničemu nevadí. Tedy když někdo bude volat a budou obsazeny obě linky, bude ho to bez zvonění zdržovat 5 vteřin a poté bude mít obsazeno. Možná to gigaset nějak signalizuje a je možné v rámci těch 5 vteřin předchozí hovor ukončit a tím uvolnit kanál pro nový hovor. Zkusit vypnout funkci call waiting? Jiný důvod, proč to trvá 5 vteřin, mne nenapadá.
Odpovědět