Přerušení hovoru hned po zvednutí

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !

Přerušení hovoru hned po zvednutí

Příspěvekod ondrej.nemecek » pon 15. dub 2019 20:59:05

Dobrý den,

pokud volám ze SIP Odorik čísla, stane se poměrně často (50% případů), že protistrana zvedne sluchátko, hovor probíhá v pořádku několik sekund a pak obě strany slyší ticho. Při opakovaném volání na stejné číslo se již problém nikdy nevyskytne. Co s tím?

Volám prostřednictvím hw brány WEL ATA172 plus v kombinaci s bezdrátovým telefonem - běžný Siemens Gigaset.

Děkuji,
Ondřej Němeček.
ondrej.nemecek
 
Příspěvky: 21
Registrován: úte 27. čer 2017 16:05:58

Re: Přerušení hovoru hned po zvednutí

Příspěvekod xsouku04 » úte 16. dub 2019 9:30:14

A pokud začnete slyšet ticho a to ticho budete pslouchat déle než 15 vteřin, dojde k automatickému zavěšení hovoru u nás na ústředně? Pokud ano, je to tím, že přestanou proudit zvuková data.
Podezřelý je poskytovatel internetu, router a možná Well. Pokud nedojde k přerušení, znamená to, že data proudí dále, ale nejspíš je v nich ticho. Pak může být podezřelý i bezdrátový telefon.

Tedy až se to příště stane, zkuste schválně nezavěsit a čekat 15 vteřin. (možná ale zavěsí protistrana dříve, které to nebudete mít jak říct) A pak poslat id hovoru, kde se to stalo.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6936
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Přerušení hovoru hned po zvednutí

Příspěvekod ondrej.nemecek » ned 02. čer 2019 22:12:05

Dobrý den,

takže opakovaně ověřeno, že k odpojení ani po delší době (30s) nedojde - pouze je ticho.

Pokud hned zavolám podruhé, již vše funguje. Takto to probíhá asi části odchozích hovorů. U zbylých to funguje hned napoprvé. Děje se to často.

Příklad chyby (vždy dvojice volání neúspěch - úspěch): 314177116 a 314178089; 313679088 a 313679237.

Další příklady - stačí z mého profilu vyjet všechna odchozí volání, která se na stejné číslo do 2minut opakovaly (tj. musel jsem podruhé volat). První volání trvá vždy max. desítky sekund, další pak nejméně minuty.

Lze z toho něco zjistit? Dříve se to nedělo. Děkuji.
ondrej.nemecek
 
Příspěvky: 21
Registrován: úte 27. čer 2017 16:05:58

Re: Přerušení hovoru hned po zvednutí

Příspěvekod kovik » pon 03. čer 2019 10:54:57

ondrej.nemecek píše:Dobrý den,

takže opakovaně ověřeno, že k odpojení ani po delší době (30s) nedojde - pouze je ticho.

Pokud hned zavolám podruhé, již vše funguje. Takto to probíhá asi části odchozích hovorů. U zbylých to funguje hned napoprvé. Děje se to často.

Příklad chyby (vždy dvojice volání neúspěch - úspěch): 314177116 a 314178089; 313679088 a 313679237.

Další příklady - stačí z mého profilu vyjet všechna odchozí volání, která se na stejné číslo do 2minut opakovaly (tj. musel jsem podruhé volat). První volání trvá vždy max. desítky sekund, další pak nejméně minuty.

Lze z toho něco zjistit? Dříve se to nedělo. Děkuji.
Dobry den,
podle logu to vypada, ze se zarizeni pri nejake zatezi samovolne restartuje.
Obvykle to ukazuje na dosluzujici adapter u voip zarizeni nebo samotneho zarizeni.
Zkuste vymenit adapter.
Uživatelský avatar
kovik
 
Příspěvky: 462
Registrován: stř 16. lis 2011 12:07:52


Zpět na Kvalita a přerušování hovorů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník