Přerušení hovoru hned po zvednutí

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !

Přerušení hovoru hned po zvednutí

Příspěvekod ondrej.nemecek » pon 15. dub 2019 20:59:05

Dobrý den,

pokud volám ze SIP Odorik čísla, stane se poměrně často (50% případů), že protistrana zvedne sluchátko, hovor probíhá v pořádku několik sekund a pak obě strany slyší ticho. Při opakovaném volání na stejné číslo se již problém nikdy nevyskytne. Co s tím?

Volám prostřednictvím hw brány WEL ATA172 plus v kombinaci s bezdrátovým telefonem - běžný Siemens Gigaset.

Děkuji,
Ondřej Němeček.
ondrej.nemecek
 
Příspěvky: 20
Registrován: úte 27. čer 2017 16:05:58

Re: Přerušení hovoru hned po zvednutí

Příspěvekod xsouku04 » úte 16. dub 2019 9:30:14

A pokud začnete slyšet ticho a to ticho budete pslouchat déle než 15 vteřin, dojde k automatickému zavěšení hovoru u nás na ústředně? Pokud ano, je to tím, že přestanou proudit zvuková data.
Podezřelý je poskytovatel internetu, router a možná Well. Pokud nedojde k přerušení, znamená to, že data proudí dále, ale nejspíš je v nich ticho. Pak může být podezřelý i bezdrátový telefon.

Tedy až se to příště stane, zkuste schválně nezavěsit a čekat 15 vteřin. (možná ale zavěsí protistrana dříve, které to nebudete mít jak říct) A pak poslat id hovoru, kde se to stalo.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6800
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na Kvalita a přerušování hovorů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník