Dobrý den,
pokud volám ze SIP Odorik čísla, stane se poměrně často (50% případů), že protistrana zvedne sluchátko, hovor probíhá v pořádku několik sekund a pak obě strany slyší ticho. Při opakovaném volání na stejné číslo se již problém nikdy nevyskytne. Co s tím?
Volám prostřednictvím hw brány WEL ATA172 plus v kombinaci s bezdrátovým telefonem - běžný Siemens Gigaset.
Děkuji,
Ondřej Němeček.
Přerušení hovoru hned po zvednutí
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: úte 27. čer 2017 16:05:58
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přerušení hovoru hned po zvednutí
A pokud začnete slyšet ticho a to ticho budete pslouchat déle než 15 vteřin, dojde k automatickému zavěšení hovoru u nás na ústředně? Pokud ano, je to tím, že přestanou proudit zvuková data.
Podezřelý je poskytovatel internetu, router a možná Well. Pokud nedojde k přerušení, znamená to, že data proudí dále, ale nejspíš je v nich ticho. Pak může být podezřelý i bezdrátový telefon.
Tedy až se to příště stane, zkuste schválně nezavěsit a čekat 15 vteřin. (možná ale zavěsí protistrana dříve, které to nebudete mít jak říct) A pak poslat id hovoru, kde se to stalo.
Podezřelý je poskytovatel internetu, router a možná Well. Pokud nedojde k přerušení, znamená to, že data proudí dále, ale nejspíš je v nich ticho. Pak může být podezřelý i bezdrátový telefon.
Tedy až se to příště stane, zkuste schválně nezavěsit a čekat 15 vteřin. (možná ale zavěsí protistrana dříve, které to nebudete mít jak říct) A pak poslat id hovoru, kde se to stalo.
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: úte 27. čer 2017 16:05:58
Re: Přerušení hovoru hned po zvednutí
Dobrý den,
takže opakovaně ověřeno, že k odpojení ani po delší době (30s) nedojde - pouze je ticho.
Pokud hned zavolám podruhé, již vše funguje. Takto to probíhá asi části odchozích hovorů. U zbylých to funguje hned napoprvé. Děje se to často.
Příklad chyby (vždy dvojice volání neúspěch - úspěch): 314177116 a 314178089; 313679088 a 313679237.
Další příklady - stačí z mého profilu vyjet všechna odchozí volání, která se na stejné číslo do 2minut opakovaly (tj. musel jsem podruhé volat). První volání trvá vždy max. desítky sekund, další pak nejméně minuty.
Lze z toho něco zjistit? Dříve se to nedělo. Děkuji.
takže opakovaně ověřeno, že k odpojení ani po delší době (30s) nedojde - pouze je ticho.
Pokud hned zavolám podruhé, již vše funguje. Takto to probíhá asi části odchozích hovorů. U zbylých to funguje hned napoprvé. Děje se to často.
Příklad chyby (vždy dvojice volání neúspěch - úspěch): 314177116 a 314178089; 313679088 a 313679237.
Další příklady - stačí z mého profilu vyjet všechna odchozí volání, která se na stejné číslo do 2minut opakovaly (tj. musel jsem podruhé volat). První volání trvá vždy max. desítky sekund, další pak nejméně minuty.
Lze z toho něco zjistit? Dříve se to nedělo. Děkuji.
Re: Přerušení hovoru hned po zvednutí
Dobry den,ondrej.nemecek píše:Dobrý den,
takže opakovaně ověřeno, že k odpojení ani po delší době (30s) nedojde - pouze je ticho.
Pokud hned zavolám podruhé, již vše funguje. Takto to probíhá asi části odchozích hovorů. U zbylých to funguje hned napoprvé. Děje se to často.
Příklad chyby (vždy dvojice volání neúspěch - úspěch): 314177116 a 314178089; 313679088 a 313679237.
Další příklady - stačí z mého profilu vyjet všechna odchozí volání, která se na stejné číslo do 2minut opakovaly (tj. musel jsem podruhé volat). První volání trvá vždy max. desítky sekund, další pak nejméně minuty.
Lze z toho něco zjistit? Dříve se to nedělo. Děkuji.
podle logu to vypada, ze se zarizeni pri nejake zatezi samovolne restartuje.
Obvykle to ukazuje na dosluzujici adapter u voip zarizeni nebo samotneho zarizeni.
Zkuste vymenit adapter.