Stránka 1 z 1

Přerušení hovoru hned po zvednutí

Napsal: pon 15. dub 2019 20:59:05
od ondrej.nemecek
Dobrý den,

pokud volám ze SIP Odorik čísla, stane se poměrně často (50% případů), že protistrana zvedne sluchátko, hovor probíhá v pořádku několik sekund a pak obě strany slyší ticho. Při opakovaném volání na stejné číslo se již problém nikdy nevyskytne. Co s tím?

Volám prostřednictvím hw brány WEL ATA172 plus v kombinaci s bezdrátovým telefonem - běžný Siemens Gigaset.

Děkuji,
Ondřej Němeček.

Re: Přerušení hovoru hned po zvednutí

Napsal: úte 16. dub 2019 9:30:14
od xsouku04
A pokud začnete slyšet ticho a to ticho budete pslouchat déle než 15 vteřin, dojde k automatickému zavěšení hovoru u nás na ústředně? Pokud ano, je to tím, že přestanou proudit zvuková data.
Podezřelý je poskytovatel internetu, router a možná Well. Pokud nedojde k přerušení, znamená to, že data proudí dále, ale nejspíš je v nich ticho. Pak může být podezřelý i bezdrátový telefon.

Tedy až se to příště stane, zkuste schválně nezavěsit a čekat 15 vteřin. (možná ale zavěsí protistrana dříve, které to nebudete mít jak říct) A pak poslat id hovoru, kde se to stalo.

Re: Přerušení hovoru hned po zvednutí

Napsal: ned 02. čer 2019 22:12:05
od ondrej.nemecek
Dobrý den,

takže opakovaně ověřeno, že k odpojení ani po delší době (30s) nedojde - pouze je ticho.

Pokud hned zavolám podruhé, již vše funguje. Takto to probíhá asi části odchozích hovorů. U zbylých to funguje hned napoprvé. Děje se to často.

Příklad chyby (vždy dvojice volání neúspěch - úspěch): 314177116 a 314178089; 313679088 a 313679237.

Další příklady - stačí z mého profilu vyjet všechna odchozí volání, která se na stejné číslo do 2minut opakovaly (tj. musel jsem podruhé volat). První volání trvá vždy max. desítky sekund, další pak nejméně minuty.

Lze z toho něco zjistit? Dříve se to nedělo. Děkuji.

Re: Přerušení hovoru hned po zvednutí

Napsal: pon 03. čer 2019 10:54:57
od kovik
ondrej.nemecek píše:Dobrý den,

takže opakovaně ověřeno, že k odpojení ani po delší době (30s) nedojde - pouze je ticho.

Pokud hned zavolám podruhé, již vše funguje. Takto to probíhá asi části odchozích hovorů. U zbylých to funguje hned napoprvé. Děje se to často.

Příklad chyby (vždy dvojice volání neúspěch - úspěch): 314177116 a 314178089; 313679088 a 313679237.

Další příklady - stačí z mého profilu vyjet všechna odchozí volání, která se na stejné číslo do 2minut opakovaly (tj. musel jsem podruhé volat). První volání trvá vždy max. desítky sekund, další pak nejméně minuty.

Lze z toho něco zjistit? Dříve se to nedělo. Děkuji.
Dobry den,
podle logu to vypada, ze se zarizeni pri nejake zatezi samovolne restartuje.
Obvykle to ukazuje na dosluzujici adapter u voip zarizeni nebo samotneho zarizeni.
Zkuste vymenit adapter.