Zpoždění hovoru VOIP

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !
Odpovědět
Abaddeon
Příspěvky: 1
Registrován: úte 24. lis 2020 15:28:08

Zpoždění hovoru VOIP

Příspěvek od Abaddeon »

Dobrý den,

aplikaci využívám nahodile +2 roky a až doposud bez chyby. Už asi měsíc mám problém s tím, že po spojení hovoru se obě strany neslyšíme cca 10 sekund.
Toto nastává vždy při započetí hovoru, tudíž když volám např. mobilnímu operátorovi, tak neslyším automat a potom zase daného operátora.

Děkuji za rady
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8154
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zpoždění hovoru VOIP

Příspěvek od xsouku04 »

Pokud myslíte naši aplikaci Odorik.exe, doporučuji místo ní zkusit použít program Microsip. http://www.odorik.cz/w/microsip
Odorik.exe je už hodně starý a přestože většině lidí stále dobře funguje, nebyl už cca 10 let aktualizován.
martind
Příspěvky: 1
Registrován: úte 01. úno 2022 12:10:12

Re: Zpoždění hovoru VOIP

Příspěvek od martind »

Dobrý den,

mám stejný problém při volání přes VOIP Cisco IP phone. Při spojení jedna strana cca 10sec neslyší. Vyskytuje se pouze při interním spojení (ID 450277680, 450255177)
Odpovědět