Hezký den, díval jsem se do výpisu hovorů, jaký kodek byl při hovoru použitý. Překvapilo mě, že ve výpise jsou uvedené dva kodeky, typicky PCMA,G729.
Znamená to, že se kodek v průběhu hovoru mění?
Díky
, znamená to, že ode mne k ústředně je použit PCMA, z ústředny na mobil G729 nebo je to naopak?1m30s
PCMA,G729
ender píše:Když mám v odchozím hovoru na mobil toto:, znamená to, že ode mne k ústředně je použit PCMA, z ústředny na mobil G729 nebo je to naopak?1m30s
PCMA,G729
wit.cz píše:Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na následující. Používám program Sipdroid, povolený kodek mám pouze G.722 HD, rovnez u vas mam nastaveny pouze G.722. Ve výpise volání ale vidím PCMA,G722. Např. u ID call 56095627.
wit.cz píše:Druhý dotaz se týká toho, že momentálně jsem na wifi, kde se mi podaří přihlásit pouze pomocí TCP na portu 443, a neslyším vyzvánění, pokud někomu volám. Je to chyba sipdroidu nebo je to použitím TCP na portu 443?
Zpět na Kvalita a přerušování hovorů
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník