Kodeky ve výpisu hovorů

Je špatně slyšet ? Lze to řešit !

Re: Kodeky ve výpisu hovorů

Příspěvekod JPT » sob 15. úno 2014 3:11:55

Co je to ten kodek MULTI ? nějaká směska ? :-) všiml jsem si toho, že se to objevuje na novém přídavném sluchátku Gigasetu. Pokud je hovor vpohodě, tak mám to tak nechat nebo se snažit docílit toho, aby tam byl jen jeden kodek ? (teď je tam MULTI, PCMA)
JPT
 
Příspěvky: 315
Registrován: sob 03. lis 2012 23:21:05

Re: Kodeky ve výpisu hovorů

Příspěvekod xsouku04 » sob 15. úno 2014 12:07:25

JPT píše:Co je to ten kodek MULTI ? nějaká směska ? :-) všiml jsem si toho, že se to objevuje na novém přídavném sluchátku Gigasetu. Pokud je hovor vpohodě, tak mám to tak nechat nebo se snažit docílit toho, aby tam byl jen jeden kodek ? (teď je tam MULTI, PCMA)


Ve výpisech hovorů je uveden kodek podle signalizačních hlaviček SIP. Tedy nikoli podle toho, co opravdu teklo.
Pokud mají obě zařízení více společných kodeků, nelze jen podle samotných SIP hlaviček jednoznačně rozpoznat kodek který byl použit. Proto se tam objeví MULTI. Není to žádná chyba, jen informace o přesném kodeku chybí.
Pokud u nás nebo na zařízení povolíte jediný kodek, bude to jednoznačné a kodek bude vyplněn.

Podrobnější vysvětlení je zde.

viewtopic.php?f=25&t=2118&start=10
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6320
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Kodeky ve výpisu hovorů

Příspěvekod JPT » sob 15. úno 2014 13:00:20

Rozdílné nastavení je jen ve volbě kodeků na stránkách pro linku, která se používala jako pevná a ta druhá byla původně myšlena jako mobilní (přes wifi) a je na ní CLIP mobilu a pro jsem tam asi nastavil na stránkách navíc kodek G729. To je pro bráchu, tak jsem to zatim ještě nezkoušel, jestli to bylo tím, ale všiml jsem si, že když se klikne na "Výhozí nastavení", tak se to vrátí do výchozího, ale to tak zůstane. Myslel jsem, že, když je vedle tlačítko "Uložit" tak ty změny provedené výchozím nastevením se třeba vrátí po znovunačtení stránky zpět a uloží se to až po kliknutí na "Uložit". Nevím jestli to tak má být nebo je to chyba ?
JPT
 
Příspěvky: 315
Registrován: sob 03. lis 2012 23:21:05

Re: Kodeky ve výpisu hovorů

Příspěvekod sandisk79 » pát 13. říj 2017 9:02:27

Dobrý den, při volání z Androidu přes ZOIPER jsem se díval během hovoru do statistik hovoru v ZOIPERu a používal se kodek G729, ale ve výpisu hovorů Odorik se mi ukazuje jako použitý kodek PCMA. Nevíte, čím to je?
sandisk79
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte 13. lis 2012 15:00:23

Re: Kodeky ve výpisu hovorů

Příspěvekod xsouku04 » pát 13. říj 2017 9:32:37

sandisk79 píše:Dobrý den, při volání z Androidu přes ZOIPER jsem se díval během hovoru do statistik hovoru v ZOIPERu a používal se kodek G729, ale ve výpisu hovorů Odorik se mi ukazuje jako použitý kodek PCMA. Nevíte, čím to je?


Potřeboval bych konkrétní id hovoru. http://www.odorik.cz/kontakt.html
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6320
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Kvalita a přerušování hovorů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník