Obtěžující zpráva uživatelům Skype

Za ceny Odorik.cz je možné volat ze Skypu, nebo je též možné z běžných telefonů volat na Skype.
Odpovědět
forum-user-UDFENS
Příspěvky: 155
Registrován: pon 22. říj 2012 22:25:36

Obtěžující zpráva uživatelům Skype

Příspěvek od forum-user-UDFENS »

Dobrý den. Mám aktivovanou službu Příchozí hovory na Skype a když mi někdo napíše vždy mu příjde zpráva.
Vaši zprávu přijala automatická virtuální ústředna služby www.odorik.cz.
Automat bohužel nedovede odpovědět a momentálně ani dále přeposlat Vaši zpávu.
Uživatele proto kontaktujte zavoláním !
Službu provozuje VoIP operátor miniTel s.r.o. www.odorik.cz www.4smart.cz

Bylo by možné nějak nastavit nebo vypnout aby uživatelům toto nechodilo?
Když si nastavím v "Automatická odpověď
na textové zprávy:" vlastní odpověd tak lidem příjde odpověd kde je text z tohoto uvedený a pod tím "Službu provozuje VoIP operátor miniTel s.r.o. www.odorik.cz www.4smart.cz" to sdělení o službě není vždy přínosem ačkoliv chápu důvody.
4smart.cz
Administrátor
Příspěvky: 1373
Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Obtěžující zpráva uživatelům Skype

Příspěvek od 4smart.cz »

Dobrý den,

bohužel vypnout to nejde a to proto že ve většině případů je vhodné, aby pisatel věděl, že na druhé straně je automat a jeho zpráva nikam nedorazí.

Tato služba je momentálně zaplacena pouze tím, že se propaguje, viz zmíněné odkazy na www.odorik.cz a www.4smart.cz.

J.M.
forum-user-UDFENS
Příspěvky: 155
Registrován: pon 22. říj 2012 22:25:36

Re: Obtěžující zpráva uživatelům Skype

Příspěvek od forum-user-UDFENS »

To chápu ale je celkem zbytečné dotyčného informovat v době kdy si s ním píši. Spíše mi to hned vytkne. Někomu napíši, a když mi odpoví odpoví mu ihned automat. Bylo by to možné alespon nějak omezit na dobu kdy nejsem aktivní? Třeba pomocí scriptu který by analyzoval zda zrovna někomu píši a pokud je doba pod nějakou mez tak aby automat odpověd neposílal.
lifdo69
Příspěvky: 153
Registrován: úte 28. kvě 2013 11:55:12
Bydliště: Jižní Morava

Re: Obtěžující zpráva uživatelům Skype

Příspěvek od lifdo69 »

forum-user-UDFENS píše:To chápu ale je celkem zbytečné dotyčného informovat v době kdy si s ním píši. Spíše mi to hned vytkne. Někomu napíši, a když mi odpoví odpoví mu ihned automat. Bylo by to možné alespon nějak omezit na dobu kdy nejsem aktivní? Třeba pomocí scriptu který by analyzoval zda zrovna někomu píši a pokud je doba pod nějakou mez tak aby automat odpověd neposílal.
Jednou se tu řešilo že ideální řešení je mět na toto založený další učet který budu mět registrovaný u odorika a na tento skype přesměrovat v mnou určených případech hovory. a timhle odpadá starost botem.
4smart.cz
Administrátor
Příspěvky: 1373
Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Obtěžující zpráva uživatelům Skype

Příspěvek od 4smart.cz »

Přesně tak, tato služba není určena/vhodná k souběžnému provozu jako bot a současně jako běžící instance na Vašem desktopu pod stejným loginem ve stejný čas.
Dokonce jsme na to i někde na fóru upozorňovali.

Pro službu směrování hovorů skype-odorik si založte zvláštní účet, pouze pro tento účel.

J.M.
forum-user-UDFENS
Příspěvky: 155
Registrován: pon 22. říj 2012 22:25:36

Re: Obtěžující zpráva uživatelům Skype

Příspěvek od forum-user-UDFENS »

admin píše:Přesně tak, tato služba není určena/vhodná k souběžnému provozu jako bot a současně jako běžící instance na Vašem desktopu pod stejným loginem ve stejný čas.
Dokonce jsme na to i někde na fóru upozorňovali.

Pro službu směrování hovorů skype-odorik si založte zvláštní účet, pouze pro tento účel.

J.M.
Nevím zda se chápeme, ale mám Skype, ten propojím s účtem. Jako bot ji užívat nechci. Jde mi o to, že ne vždy je žádoucí, aby druhá strana měla ponětí že se jedná právě o Odorik. Pokud člověk má Skype pro klienty, je to plus pro Vás ale minus pro člověka za PC. Uživatel se pak začne vyptávat co to je, ale nehodí se to pro podporu vztahů, protože uživatelé jakékoliv reklamní hlášky bud přejdou, nebo v tom vidí různý (malý) útok. Pokud jdu dále, je možné, že člověk příjde o klienty už jen proto, protože jim nenabídl také takové levné volání. Úkolem sposty lidí v IT oblasti je nabídnout co nejlepší služby. Pokud není v zájmu nějaké firmy nabízet Odorik svým klientům může se tak dostat do potíží. Pokud chce nabídnout svým klientům i Odorik, dá se to pak dělat formou nabídky a realizace, ale uživatel by neměl být až tolik zatěžovaný technickou podstatou služby. Myslím si, že Odorik se může pochlubit jak cenami tak technickým provedením, nicméně ve styku klient/zákazník a nějaká firma nabzející služby je nutná i kontrola. Pokud pak člověk komunikuje s klienty a některý z nich si pak zaregistruje Odorik, stejně se pak začne vyptávat co a jak toho kdo mu ty odkazy zaslal, než aby kontaktoval Odorik a je to víceméně neřízená střela. Firma sice Odori používá ale neví o tom, žeby ho někomu nabízela a těm co je nabídla bylo minimálně nějaké školení pro klienta tak vědí kam se obracet, apod.
Co se týká zpět k problému tak na Skype mám spoustu přátel a příjde mi zbytečné kvůli komunikaci s klienty dělat další účet Skype jen aby mi jim měl kdo oznámit, že nemohu nyní odpovědět. Repsektive na jednom zprávy přijímat a z druhého zprávy odesílat abych obešel tuto věc.
Příjde mi racionální, když mi napíše někdo nezávisle na tom zda mu napíši a příjde mu zpráva od automatu že mu nemá kdo odepsat. V opačném případě, pokud mu napíši já z toho samého Skype a on odepíše aby mu zpráva o tom, že se nenacházím u Skype nechodila. Samotné zasílání Skype chatu na mail chodí. Nemyslím si, že by měl být problém rozšířit script pro rozlišování Skype o pár dalších podmínek aby prostě toto vynechal. Sám script si pamatuje i komu zprávu již zaslal a nezasílá ji pak opakovaně. Resetuje tyto hodnoty až při odpojení a znovu připojení účtu v nastavení příchozích hovorů. Netuším jak to myslíte vy, zda pak mám mít tedy dva Skype, dávat lidem jiný a z druhého jim odepisovat, nebo mám mít dva Skype duálně. Ne vždy druhá strana chce autorizovat stejný kontakt dvakrát a pro uživatele v tom vzniká zase další bordel. Myslím si, že touto úpravou scriptu by se stal script více unifikovanějším, než aby se hledalo řešení na straně vašeho klienta například zřizováním dalších účtů.
paty07
Příspěvky: 217
Registrován: úte 27. lis 2012 17:55:22

Re: Obtěžující zpráva uživatelům Skype

Příspěvek od paty07 »

Přijde mi, že jste nepochopil podstatu. Předpokládám, že máte přesměrovaný Skype na VOIP kvůli tomu, když nesedíte u Skypu. Jenže, když zadáte údaje na Odorik, tak na vašem Skypu "sedí" Odorik. To je důvod, proč vás stále vidí online a píšou vám.
Podstata extra účtu tkví v tom, že svůj Skype přesměrujete v případě, že nejste na PC na extra účet (najdete v nastavení Skype, přesněji Nástroje -> Nastavení -> Volání -> přesměrování hovorů). Na extra účtu sedí odorik a ten hovor přepošle na vaši VOIP linku. Psané zprávy se myslím nepřeposílají. Tím odpadne Váš problém s automatickou odpovědí a zároveň se vám dovolají klienti.
xtonda
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 08. zář 2011 14:38:19

Re: Obtěžující zpráva uživatelům Skype

Příspěvek od xtonda »

UDFENS, pokud jsem pochopil správně, že se jedná o službu Příchozí hovory na vaše Skype jméno popsanou zde: http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=14&t=952, tak jak už tu padlo, řešení je triviální, Skype účet pro klienty používej pouze ve Skype aplikaci na PC či mobilu. Pro službu Příchozí hovory na vaše Skype jméno si zřiď další Skype účet, který nebudeš nikde zveřejňovat a ten zadej u Odoriku. Pak si v aplikaci Skype s účtem pro klienty nastav přesměrování na účet zadaný u Odoriku.
forum-user-UDFENS
Příspěvky: 155
Registrován: pon 22. říj 2012 22:25:36

Re: Obtěžující zpráva uživatelům Skype

Příspěvek od forum-user-UDFENS »

Řeším problém s chatem, volání funguje bez problémů včetně různých přesměrování a s kombinací speciálních čísel. Řeším spíše to, pokud mi někdo napíše na Skype a já pak třeba za 4 hodiny příjdu k PC a chci odepsat na přišlé zprávy a protější strana opět odepíše, odešle se zpráva od Odorik bota znovu, nebo už nikdy. Nevím zda to mám považovat za BUG. Nicméně, občas se to stane, občas ne, ale botí Odorik zpráva se odešle vždy pokud odpojím Skype od Odoriku a opět připojím. Jde o to, aby se Odoričí bot zpráva neposílala pokud komunikaci začnu já. Nebo jako super řešení by bylo pokud mi někdo pošle zprávu a já třeba následujících xx vteřin neodepíši, tak aby se mu teprve pak odeslala ta bot zpráva Odoriku. Jak jsem řekl, nevím zda scripty Odoriku toto dokáží rozlišit kdo kdy jakým směrem píše, ale předpokládám, že ano, když umí zaslat proběhlou komunikaci chatu na mail.
xtonda
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 08. zář 2011 14:38:19

Re: Obtěžující zpráva uživatelům Skype

Příspěvek od xtonda »

Když napojíš Odorik bota na neveřejný extra účet, tak klienti komunikující se supportním účtem žádné zprávy dostávat nebudou, jak prosté.

Ano Odorik by mohl na to, zda se mají automatické odpovědi posílat či nikoliv, udělat nastavení, ale použít pro bota samostatný účet mi stejně přijde elegantnější.
Odpovědět