Přemýšlím, jak donutit časově podmíněné přesměrování mimo pracovní dobu tj. aby se hovor přesměroval na mobil když v kanceláři nikdo není např. od 0 - 10 hodin a pak třeba od 18 - 24 hodin. Nemáte někdo nápad jak to udělat?
Jedna věc, co mne napadla, je telefon vypínat a využít "Záložní číslo pro případ nedostupnosti", ale to není úplně ono.
Časově podmíněné přesměrování mimo pracovní dobu
Re: Časově podmíněné přesměrování mimo pracovní dobu
Aha, počkat, co kdybych nastavil dvě podmíněná přesměrování každý den. Jedno na ráno než začne směna a druhé po skončení směny obě na stejné číslo.
Zítra vyzkouším.
Super. Funguje to.
Zítra vyzkouším.
Super. Funguje to.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8146
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Časově podmíněné přesměrování mimo pracovní dobu
Jo, takto by to mělo jít. Nebo si můžete nastavit zpožděné paralelní vyzvánění na mobil bez omezení.GeBu píše:Aha, počkat, co kdybych nastavil dvě podmíněná přesměrování každý den. Jedno na ráno než začne směna a druhé po skončení směny obě na stejné číslo.
Zítra vyzkouším.
Super. Funguje to.
Na mobil vám to bude volat i pokud si v pracovní době někam odskočíte.
Re: Časově podmíněné přesměrování mimo pracovní dobu
Díky, ale tak to právě nechci. V pracovní době to mají zvedat v kanceláři a jenom, když je mimo, tak se to bude směrovat na jednoho z nich.
xsouku04 píše:Nebo si můžete nastavit zpožděné paralelní vyzvánění na mobil bez omezení.
Na mobil vám to bude volat i pokud si v pracovní době někam odskočíte.