číslo u jiného operátora

Je libo vlastní telefonní číslo? Co to obnáší a jaké jsou možnosti.
Odpovědět
Uživatelský avatar
peekaa
Příspěvky: 109
Registrován: stř 08. srp 2012 16:35:05

číslo u jiného operátora

Příspěvek od peekaa »

Dobrý den,

mám v nastavení již delší dobu fungující "Zapojení vlastního telefonního čísla od jiného operátora" - naše původní číslo u fayn. Jednou za měsíc se stane, že nám přijde mail, že klient volal, zvonil x sekund, ale my nic neslyšeli, telefon nezvonil. Když jsem ve výpisech, tak tam tohle zmeškané volání není (máme jen mail o zmeškaném hovoru). Čím to může být? Není možné aby se i tyto telefonáty objevily ve výpisech?

Děkuji.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8137
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: číslo u jiného operátora

Příspěvek od xsouku04 »

peekaa píše:Dobrý den,

mám v nastavení již delší dobu fungující "Zapojení vlastního telefonního čísla od jiného operátora" - naše původní číslo u fayn. Jednou za měsíc se stane, že nám přijde mail, že klient volal, zvonil x sekund, ale my nic neslyšeli, telefon nezvonil. Když jsem ve výpisech, tak tam tohle zmeškané volání není (máme jen mail o zmeškaném hovoru). Čím to může být? Není možné aby se i tyto telefonáty objevily ve výpisech?

Děkuji.
x sekund je kolik sekund? Pokud je x malé a zvonit to mělo na mobilu, je možné, že mobil ještě nestihl vyzvánět. Ten mail o zmeškaném hovoru je předpokládám od nás, tedy mělo by to mít svoji položku ve výpise hovorů. Abych se mohl podívat, co přesně se stalo, potřebuji id hovorů, o které se jedná. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8137
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: číslo u jiného operátora

Příspěvek od xsouku04 »

Tak je to tím, že zařízení Grandstream HT702 1.0.7.3 přihlášené na lince *71XXX8 neodpovědělo. Jako kdyby nešel internet.
Drobný časový posuv je kvůli tomu, že email je odeslán až poté co k marnému pokusu dojde jiným procesem po pár vteřinách, čas uvedený v mailu o pár vteřin spožděný od chvíle, kdy hovor skončil. Oproti ve výpisu hovorů, kde je uveden začátek hovoru.

Jak tohle eliminovat? Prosím ujistěte se, že máte nastaveno v Grandstream v položce NAT traversal: Keep alive.

Pokud tohle nastaveno nemáte, je možné že i pětiminutový výpadek internetu nebo restart NATu způsobí nedostupnost pro příchozí hovory a do další přeregistrace SIP zařízení. Keep alive ve směru Odorik->Grandstream pak můžete u nás vypnout viz obrázek.
http://www.odorik.cz/w/grandstream_ht70 ... keep_alive
Uživatelský avatar
peekaa
Příspěvky: 109
Registrován: stř 08. srp 2012 16:35:05

Re: číslo u jiného operátora

Příspěvek od peekaa »

Děkuji, zkusím.
Odpovědět