Dobrý den.
S ohledem na četnost a bezpečnost změn a nastavení, prováděných na Vaše přání v součinnosti s technickou podporou 4smart.cz,
zavádíme tzv. heslo zákaznické podpory.
Toto heslo bude sloužit k ověření uživatele, který požaduje emailem servisní zásah nebo pomoc technika 4smart.cz.
Uvedený údaj je velmi žádoucí držet v tajnosti a tedy nezveřejňovat jej na diskuzním fóru nebo jinde.
Uživatel, který bude požadovat zásah technické podpory emailem, uvede kromě popisu problému svůj 4smart.cz login, případně ID virtuálního serveru a také vždy heslo zákaznické podpory.
Heslo zákaznické podpory najdete ve webovém administračním rozhraní 4smart.cz v sekci "Další volby".
J.M.
Heslo zákaznické podpory - novinka
-
- Příspěvky: 486
- Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15
Re: Heslo zákaznické podpory - novinka
Super, správná cesta... Jen se zeptám ze zvědavosti, spouštěčem byl nějaký incident a nebo jde čistě o včasnou prevenci?
-
- Administrátor
- Příspěvky: 1373
- Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Heslo zákaznické podpory - novinka
Žádný incident nenastal, jde o prevenci .
Na tento dodatečný mechanizmus jsem pomýšlel už delší dobu.
Riziko by tímto mělo být o dost menší.
J.M.
Na tento dodatečný mechanizmus jsem pomýšlel už delší dobu.
Riziko by tímto mělo být o dost menší.
J.M.
Re: Heslo zákaznické podpory - novinka
Dobrá věc, dobrý nápad
- skromně si troufnu odhadnout, že jednou z inspirací pro zavedení tohoto způsobu zabezpečení byl můj případ, kdy mi došel kredit na VPS, já zapomněl heslo a poslat jsem si ho neměl kam, protože jsem měl jako mail na posílání hesel zadaný mail v doméně, kterou obsluhuje (ten v danou chvíli vypnutý) VPS.. (ok, moje blbost, ale support vyřešil na jedničku )
- skromně si troufnu odhadnout, že jednou z inspirací pro zavedení tohoto způsobu zabezpečení byl můj případ, kdy mi došel kredit na VPS, já zapomněl heslo a poslat jsem si ho neměl kam, protože jsem měl jako mail na posílání hesel zadaný mail v doméně, kterou obsluhuje (ten v danou chvíli vypnutý) VPS.. (ok, moje blbost, ale support vyřešil na jedničku )
-
- Administrátor
- Příspěvky: 1373
- Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Heslo zákaznické podpory - novinka
Ano, to byla situace, kde původní ověřovací mechanizmy selhaly.
Nepamatuji si, že by kdy před tím měl některý z uživatelů podobný problém (obnovit heslo).
Ve Vašem případě se šlo z mé strany "chytit" pouze 4smart.cz loginu, seznamu ID virtuálních serverů a v systému uvedené emailové adresy.
A to už jaksi nebylo úplně ideální.
J.M.
Nepamatuji si, že by kdy před tím měl některý z uživatelů podobný problém (obnovit heslo).
Ve Vašem případě se šlo z mé strany "chytit" pouze 4smart.cz loginu, seznamu ID virtuálních serverů a v systému uvedené emailové adresy.
A to už jaksi nebylo úplně ideální.
J.M.