Stránka 1 z 1

SIP účet jiného operátora ve více účtech

Napsal: pát 09. srp 2013 16:36:33
od GeBu
Zdravím,
jen si chci ověřit: účet jiného SIP operátora není možné zadat do více účtů Odorik? Ani v případě, že by byl aktivní pouze jeden?
To, že není možné účet zaregistrovat do více účtů Odorik současně je logické, ale ta druhá věc tj. že by údaje byly ve více účtech vyplněny a jenom jeden aktivní by se hodila při přepínání mezi účty, aby člověk nemusel všechno v původním účtu mazat a do nového zapisovat. Např. při odjezdu na dovolenou, abych mohl konkrétní SIP účet přesměrovat na konkrétní účet Odorik (ne na jinou linku).

Re: SIP účet jiného operátora ve více účtech

Napsal: pát 09. srp 2013 16:38:09
od GeBu
Teď jsem vyzkoušel přesměrovat SIP účet jiného operátora na linku, která není v mém účtu a jde to - to stačí.

Re: SIP účet jiného operátora ve více účtech

Napsal: pát 09. srp 2013 18:11:28
od xsouku04
GeBu píše:Teď jsem vyzkoušel přesměrovat SIP účet jiného operátora na linku, která není v mém účtu a jde to - to stačí.
Pokud chcete, aby to zvonilo zároveň na více místech, přesměrujte si čísla na nějaké k tomu vyhrazené nomadické číslo a tam si pak v paralelním zvonění můžete zapínat, kde všude to má/nemá vyzvánět. Plně to nahradí onu možnou vícenásobnou registraci. Navíc naprostá většina SIP operátorů vícenásobnou registraci ani nepodporuje, takže to by byla cesta k problémům. Dočasně deaktivovat přihlášení,by se někdy mohlo hodit.

Re: SIP účet jiného operátora ve více účtech

Napsal: pát 09. srp 2013 18:42:27
od GeBu
Děkuji za odpověď. Vícenásobnou registraci nepotřebuji (daný operátor ji umožňuje). Šlo mi o to, aby byly údaje předvyplněné ve více účtech a vždy by se na konkrétním místě zapnuli/vypnuli, ale jak už jsem psal. Lze to jednoduše udělat změnou čísla linky i do jiného účtu a to mi stačí.