Přenos čísla při použití čísla jiného (SIP) poskytovatele
Napsal: stř 18. pro 2013 15:27:51
Dobrý den,
mám nastavené 'Zapojení vlastního telefonního čísla od jiného operátora'. Všechno funguje dobře až na fakt, že se nepřenáší číslo volajícího. Tj. na koncovém zařízení (při přesměrovaní na mobil) vidím jen geografické číslo linky. V emailu upozorňujícím na zmeškané volání je sice číslo volajícího ale s prefixem "uri_" (coz předpokládám je důvod proč není číslo přenášené)
Máte nějakou možnost tuto vlastnost "opravit"? Poskytoval v zahraničí je sipgate.de
Díky!
mám nastavené 'Zapojení vlastního telefonního čísla od jiného operátora'. Všechno funguje dobře až na fakt, že se nepřenáší číslo volajícího. Tj. na koncovém zařízení (při přesměrovaní na mobil) vidím jen geografické číslo linky. V emailu upozorňujícím na zmeškané volání je sice číslo volajícího ale s prefixem "uri_" (coz předpokládám je důvod proč není číslo přenášené)
Máte nějakou možnost tuto vlastnost "opravit"? Poskytoval v zahraničí je sipgate.de
Díky!