Náhodné dovolání se na konkrétní číslo

Jak provolat co nejvíce minut úplně zdarma nebo levněji.

Náhodné dovolání se na konkrétní číslo

Příspěvekod jan62sek » stř 04. bře 2015 20:44:35

Dobrý den,

Zapojil jsem vlastní telefonní číslo od 802.cz. do sítě Odorik. Hovor se sice přesměruje (je vidět ve výpisu volání) na moje číslo v síti Odorik.cz, ale telefon nevyzvání. Nevím, co je špatně. Může někdo poradit? Děkuji.
Jan Sekyra

Dobrý den,

už delší dobu mě trápí dost záhadný problém. Dovolám se na všechna čísla (co jsem zkoušel), až na jedno, na které se dovolám čistě náhodně. Zkoušel jsem vše, co radí Odorik, ale zatím nic nepomohlo. Přešel jsem k Odorik.cz od 802.cz, ale chová se to pořád stejně. Po vytočení čísla je telefon hluchý. Nevím si s tím rady. Používám ATA SPA112. Jedná se o číslo 222 362 681. Předem děkuji za radu.
Jan Sekyra
jan62sek
 
Příspěvky: 6
Registrován: stř 04. bře 2015 20:31:46

Re: Náhodné dovolání se na konkrétní číslo

Příspěvekod xsouku04 » čtv 05. bře 2015 11:04:05

Jedná se o dva různé problémy? Byla to původně dvě různá vlákna, ale sloučil jsme jej do jednoho.
Příspěvky nového uživatele se totiž objeví až po schválení - opatření proti spamování, tak jsem předpokládal, že se jedná o tutéž věc, ale nyní to vypadá, že jsou dva různé problémy.

Potřeboval bych prozkoumat konkrétní případ, tedy nahlaste ideálně id nezdařených hovorů, pokud je možné je najít ve výpise. Pokud ne, je třeba to dobře a konkrétně popsat.

Obrázek
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6692
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Náhodné dovolání se na konkrétní číslo

Příspěvekod jan62sek » čtv 05. bře 2015 19:16:33

Ano, jedná se o dva různé problémy - první: občasné dovolání se na uvedené číslo, druhý: nefunkční přesměrování z čísla v síti 802.cz (zapojené vlastní číslo u op. 802.cz)

Ad první: ID nezdařených hovorů: 113467480, 113469057, 113472104
Je jich mnoho, nevím, kolik jich potřebujete.

Ad druhý: Teď jsem to znovu zkoušel a fungovalo to bez problémů.
Děkuji za pomoc.
Jan Sekyra
jan62sek
 
Příspěvky: 6
Registrován: stř 04. bře 2015 20:31:46

Re: Náhodné dovolání se na konkrétní číslo

Příspěvekod jan62sek » úte 10. bře 2015 0:44:30

Pane Soukupe,

jak to vypadá s řešením? Odorik je excelentní, budu doporučovat.
Jan Sekyra
jan62sek
 
Příspěvky: 6
Registrován: stř 04. bře 2015 20:31:46

Re: Náhodné dovolání se na konkrétní číslo

Příspěvekod kovik » úte 10. bře 2015 10:15:36

Dobry den,
zkousel jsem na cislo volat pres 3 ruzne operatory. Nekolikrat bylo cislo hluche a jednou se stalo, ze zvonilo a za par minut zase ne.

Dle meho nazoru je to problem toho cisla.
Uživatelský avatar
kovik
 
Příspěvky: 437
Registrován: stř 16. lis 2011 12:07:52

Re: Náhodné dovolání se na konkrétní číslo

Příspěvekod jan62sek » pát 13. bře 2015 13:30:35

Dobrý den,

ano, takto se to číslo chová a nedaří se mi to vyřešit. Je to číslo od 802.cz. Tvrdí mi, že problém způsobuje zapnutá funkce SIP ALG. Přitom na všechna ostatní čísla se dovolám vždy. Těžko se s nimi domluvím, vše opravdu ukazuje na problém toho čísla, ale oni to nepřiznají.
jan62sek
 
Příspěvky: 6
Registrován: stř 04. bře 2015 20:31:46


Zpět na Enum, SIP URI, SIP jméno a heslo od jiného operátora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník