Stránka 2 z 2

Re: Kopie dotazu do mejlu

Napsal: pát 07. srp 2015 16:47:12
od jlo
xsouku04 píše:
MaT píše:Tak já bych měl ještě jeden konstruktivní nápad. :-) A i myslím celkem snadný na implementaci. Do kontaktního formuláře přidat vedle kolonky pro e-mail uživatele (=toho, co klade dotaz) zaškrtávátko, u kterého by bylo: "Poslat kopii zprávy/dotazu". Není to myšlenka zase tak originální - už jsem jí také někde viděl. V defaultu bude nezaškrtnuto, kdo to bude chtít, tak si to zaškrtne. A já se přiznám, že bych si to v některých případech zaškrtl také. E-maily moc nemažu a právě někdy si třeba nejsem jistý, jestli jsem se už na něco ptal nebo ne. Proto mám i raději, když někdo rovnou dá mailovou adresu a ne jen nějaký mailový formulář. Můžu si prostě projít historii - na co přesně jsem se ptal, jaké detaily jsem uvedl, jestli jsem na něco nezapomněl - a jestli odpověď, co jsem pak dostal, byla tudíž adekvátní...
To je asi dobrý kompromis. Ono dobře popsat problém je často docela fuška, kterou si může chtít odesilatel uchovat i pro sebe. Taky bude chtít mít přehled o tom, jak a kdy přesně problém hlásil.
Souhlasím. Opakovaně jsem to takto viděl i sám implementoval - s tím, že implicitní volba bývá/byla „ano, poslat kopii“ (důvod: škoda, která vznikne tím, že to někdo zapomene odškrtnout, tj. přijde mu e-mail navíc, je menší, než škoda, která vznikne tím, že to někdo zapomene zaškrtnout, tj. ztratí informaci o tom, kdy se ptal a jak popsal problém).

Re: Kopie dotazu do mejlu

Napsal: pát 07. srp 2015 19:50:11
od MaT
Ok, co by bylo jako default, to už samozřejmě závisí na vkusu každého soudruha, já to navrhoval schválně takto, protože mi přišlo, že pan Soukup spíš nechce spamovat a bude to asi on, kdo v tomto tvoří pravidla. :-)