Dobrý den,
v jiném vlákně zrovna diskutuji na téma ohledně volání VoIP přes chytrý telefon. Samozřejmě je k tomu třeba aplikace, kterou někdo vytvoří. Na Windows Phone 8 OS toho moc není. Ale stav se lepší. Přesto - když si následně čtu toto vaše vlákno ohledně bezpečnosti a zjišťuji, že jedna
z doporučovaných aplikací byla - zřejmě - vytvořena společností, která sídlí v Indii a věnuje se i např. volání do Pákistánu atp. není mi z toho příliš dobře.
Lze tedy nějak obecně aktuálně shrnout veškeré možné kroky pro navýšení bezpečnosti při volání z pevné stanice, ale také přes software v chytrém telefonu? Já třeba vůbec nevolám do ciziny a na placené linky. Proto bych přijal (pokud již je tato možnost, prosím informujte mě) možnost tato volání blokovat. Ano - klidně bych si dle slov zde užitých „blokoval celý svět“ mimo ČR, samozřejmě včetně placených linek.
Z druhé strany ... jestliže navolím do aplikace v mobilním telefonu SIP server/přihlašovací jméno - tedy šestimístné číslo Odoriku/heslo, dávám teoretickému potencionálnímu sběrateli těchto informací vše potřebné do ruky. Je to tak? Mohu i v tomto případě, tedy ve chvíli využití aplikace třetí strany a volání přes MT, navýšit bezpečnost, aby nemohlo dojít ke zneužití mého telefonického účtu, popř. jeho vytunelování? Já vím, že každý řekne - dobijte si jen pár korun. OK, dobiji si jen pár korun, ale i přesto ...
Dále bych se rád informoval, zda je již nyní možné nějak bez obtěžování zástupce Odoriku, vypnout přihlašování na účet pomocí PINu a zvolit heslo. Nebo je stále nutno kontaktovat uživatele xsouku04?
Předem díky za srozumitelné reakce.