Platnost kreditu.

Chcete probrat nezařaditelné téma ?
Odpovědět
mpalenikova
Příspěvky: 1
Registrován: pát 23. led 2015 11:56:49

Platnost kreditu.

Příspěvek od mpalenikova »

Dobrý den,

jsem úplný nováček v tomto tématu a teprve se s Vaší službou seznamuji. Chtěla jsem se zeptat jaká je minimální částka dobití kreditu a jestli je nějaká doba, do které se musí kredit vyčerpat?
Děkuji předem
Marie Páleníková
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Kredit

Příspěvek od xsouku04 »

Minimální částka převodem je 100 Kč, v hotovosti 50 Kč.
Kredit neexpiruje, ale když neprovoláte za 2 roky a zároveň nedobijete ani 100 Kč, začne být účtován poplatek 2 nebo 4 Kč/měsíc podle toho, jestli od nás máte číslo nebo nikoli.

Na účtování ale budete upozorněna, takže máte možno tomu zabránit vyšší útratou nebo opětovným dobitím.

Nemůžeme totiž držet nevyužívané účty a telefonní čísla na věky, proto je tam tohle. Zatím to ale u nikoho nebylo uplatněno.


Viz. bod 8 všeobecných podmínky. http://www.odorik.cz/Vseobecne_podminky_miniTEL_sro.pdf
v.kopp
Příspěvky: 66
Registrován: ned 28. črc 2013 16:29:17

Re: Platnost kreditu.

Příspěvek od v.kopp »

Co by se stalo kdybych poslal méně než 100,- ? Převodem (platím z účtu u FIO) jde přece poslat libovolná částka, ne?

Je to ale ode mne otázka spíš ze zvědavosti. Navykl jsem si dobíjet 200,- když kredit klesne pod 50,- a měnit to nebudu (to nám stačí cca na 3 měsíce).
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Platnost kreditu.

Příspěvek od xsouku04 »

v.kopp píše:Co by se stalo kdybych poslal méně než 100,- ? Převodem (platím z účtu u FIO) jde přece poslat libovolná částka, ne?

Je to ale ode mne otázka spíš ze zvědavosti. Navykl jsem si dobíjet 200,- když kredit klesne pod 50,- a měnit to nebudu (to nám stačí cca na 3 měsíce).