Poděkování Odorikovi
Re: Poděkování Odorikovi
Já mám Odoričí logo jako tapetu na compu a na telefon jsem si taky udělal motiv s logem. Mám se stydět za to, že mám rád firmu, u které jako u jediné mám pocit, že mě neojebává ?
Re: Poděkování Odorikovi
Doplním sem dokonalý přehled o útratě,a to i čerpání mého současného 10 GB balíku,kde přesně vidím,kolik MB jsem který den vyjel a také zůstatek.Takhle to OPové nemívají,s výjimkou O2.sk ,a podrobný výpis hovorů obvykle prodávají za asi 100 Kč,zde je vše toto zcela zdarma.
Re: Poděkování Odorikovi
No, u Vodafone mám podrobný výpis volání jako přílohu vyúčtování. Jsou tam vidět i datová připojení a objem spotřeby dat při každém připojení. Pravda, dostanu s k těmto podrobným údajům až po skončení zúčtovacího období, ne průběžně. Pro předplacené karty je to k dispozici i průběžně (max. po dobu 3 měsíců, a max. 100 položek).Kristovec píše:Doplním sem dokonalý přehled o útratě,a to i čerpání mého současného 10 GB balíku ... Takhle to OPové nemívají... a podrobný výpis hovorů obvykle prodávají za asi 100 Kč,zde je vše toto zcela zdarma.
Odorikovi ale díky i za mne.
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
Re: Poděkování Odorikovi
Máte pravdu,taky jsem kdysi míval Vodafone kartu a občas jsem se podíval.U tarifu to dostanu elektronicky zdarma do 3 dnů po skončení účetního období.5uch píše:No, u Vodafone mám podrobný výpis volání jako přílohu vyúčtování. Jsou tam vidět i datová připojení a objem spotřeby dat při každém připojení. Pravda, dostanu s k těmto podrobným údajům až po skončení zúčtovacího období, ne průběžně. Pro předplacené karty je to k dispozici i průběžně (max. po dobu 3 měsíců, a max. 100 položek).Kristovec píše:Doplním sem dokonalý přehled o útratě,a to i čerpání mého současného 10 GB balíku ... Takhle to OPové nemívají... a podrobný výpis hovorů obvykle prodávají za asi 100 Kč,zde je vše toto zcela zdarma.
Odorikovi ale díky i za mne.
Re: Poděkování Odorikovi
Jsem sice u Odorika jen od vánoc 2013, ale za tu dobu mě dokázal zcela oblbnout. Na tolik, že jsem nedávno zažádal o převod mobilního čísla, kde jsem neplatil žádný paušál k Odorikovi, kde budu platit paušál.
Nicméně je to jedna z mála firem, která je opravdu pro zákaznicky orientovaná, nehraje si na akce, dočasné nabídky, dodatečné podmínky atd.
Jeden z mála operátorů, kteří nabízejí mnoho vychytávek na jednom místě, i "samozřejmosti" jako 1+1.
Začal jsem jen se SIP linkami, kde byly nastaveny CLIP na mobilní čísla a příchozí hovory z bývalého VoIP operátora. Postupně jsem začal využívat tyto vychytávky:
- záložní číslo (odjíždím na dovolenou, jednoduše vytáhnu router ze zásuvky a vím, že jsem dostupný tomu, komu chci)
- call back - postupně jsem tarify na mobilních číslech zminimalizoval a přednastavil jsem si pár nejčastějších callbacků
- přesměrování - umožnilo mi to, dávat číslo jen na pevnou, s tím, že se mi po 5 sekundách rozezvučí i mobilní číslo; nebo to, že si nastavím call back, který bez mé pomoci, postupně zkouší čísla volaného a pak mě jen připojí, když ho zastihne
- skype - sice už nepoužívám, ale jeden čas se mi hodilo
- to že jsem schopen mít linek kolik chci a přitom se nemusím starat o výši kreditu na jednotlivých linkách a současně mám oddělené různé použití pro účtování
- že si v případě potřeby mohu nastavit zelenou linku či IVR
Už se těším, až budu mít portované číslo - utratím víc než se současným operátorem, protože ten mě postupně naučil používat alternativní řešení - s odorikem utratím víc, ale ten komfort i přidaná hodnota mi za to budou stát.
Prostě jedna z mála firem, kde důvěřuji v rozumné podmínky, nastavení a ceny a jsem ochoten si za to připlatit, i když zatím je tomu spíše naopak - u Odorika šetřím...
A začal jsem děkovat tím, že hodinové pracovní hovory s bezplatným číslem nyní dělám přes Odorika, očekávaje, že tím pádem nějaký operátor platí Odorikovi.
Nicméně je to jedna z mála firem, která je opravdu pro zákaznicky orientovaná, nehraje si na akce, dočasné nabídky, dodatečné podmínky atd.
Jeden z mála operátorů, kteří nabízejí mnoho vychytávek na jednom místě, i "samozřejmosti" jako 1+1.
Začal jsem jen se SIP linkami, kde byly nastaveny CLIP na mobilní čísla a příchozí hovory z bývalého VoIP operátora. Postupně jsem začal využívat tyto vychytávky:
- záložní číslo (odjíždím na dovolenou, jednoduše vytáhnu router ze zásuvky a vím, že jsem dostupný tomu, komu chci)
- call back - postupně jsem tarify na mobilních číslech zminimalizoval a přednastavil jsem si pár nejčastějších callbacků
- přesměrování - umožnilo mi to, dávat číslo jen na pevnou, s tím, že se mi po 5 sekundách rozezvučí i mobilní číslo; nebo to, že si nastavím call back, který bez mé pomoci, postupně zkouší čísla volaného a pak mě jen připojí, když ho zastihne
- skype - sice už nepoužívám, ale jeden čas se mi hodilo
- to že jsem schopen mít linek kolik chci a přitom se nemusím starat o výši kreditu na jednotlivých linkách a současně mám oddělené různé použití pro účtování
- že si v případě potřeby mohu nastavit zelenou linku či IVR
Už se těším, až budu mít portované číslo - utratím víc než se současným operátorem, protože ten mě postupně naučil používat alternativní řešení - s odorikem utratím víc, ale ten komfort i přidaná hodnota mi za to budou stát.
Prostě jedna z mála firem, kde důvěřuji v rozumné podmínky, nastavení a ceny a jsem ochoten si za to připlatit, i když zatím je tomu spíše naopak - u Odorika šetřím...
A začal jsem děkovat tím, že hodinové pracovní hovory s bezplatným číslem nyní dělám přes Odorika, očekávaje, že tím pádem nějaký operátor platí Odorikovi.
Re: Poděkování Odorikovi
Začal jsem pomalu konsolidovat své různé VOIPy chtěje to vše zjednodušit a případně i něco zrušit či vyexpirovat. Když jsem procházel jejich stránky a ceníky, nestačil jsem se divit. Zjevně došlo buď ke zdražení, změně tarifikace nebo alespoň k letitému nezlevnění; někteří už ani neexistují. Před mnoha a mnoha lety jsem začínal u 802, která byla tenkrát velmi vstřícná s velmi ochotnou technickou podporou. Dnes na maily neodpovídají a když jsem musel u známého řešit jejich nefunkční zařízení s provisoningem, podpora mi telefonicky sdělila, že o tom nic neví, ať si stáhnu návod u výrobce; dokonce jsem měl dojem, že se hovorem dobře baví. Fayn komunikuje, ale zjevně není spokojen s tarifem, který mi kdysi dal (výhodné ceny, nulový paušál, 1+1) a doporučuje mi přechod na tarif Individuál (trochu lepší ceny, minimální plnění 500, 60+1 resp.60+30 u mezinárodních hovorů). Ipvox zdražil už před nějakou dobou a to docela razantně, někde o desítky procent, takže volání na mobil do UK je přes 7Kč. Ve výčtu bych mohl pokračovat a vše je směrem k horšímu. Výsledek - 98% svého VOIP a GSM provozu nyní směruji přes Odorika.
Protože alternativu se stejným propojením VOIP + GSM (nehovoře o VOIP vychytávkách a skvělé a ochotné podpoře) nikde nevidím, doufám, že se Odorikovi bude dařit, ale sobecky říkám - tak akorát; 802 se dařilo příliš a teď to je nevstřícné a problematické RioMedia.
Protože alternativu se stejným propojením VOIP + GSM (nehovoře o VOIP vychytávkách a skvělé a ochotné podpoře) nikde nevidím, doufám, že se Odorikovi bude dařit, ale sobecky říkám - tak akorát; 802 se dařilo příliš a teď to je nevstřícné a problematické RioMedia.
Re: Poděkování Odorikovi
802.cz dávám též palec dolů.
-
- Příspěvky: 486
- Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15
Re: Poděkování Odorikovi
Tak 802 už ani za námahu zvednout ten palec nestojí... Stačí jejich zamrzlé ceny a neschopnost pochopit jakýkoliv i ten nejjednodušší problém zákazníka.
Re: Poděkování Odorikovi
Pridavam se k podekovani. Kdyz jsem tenkrat vybiral sveho prvniho VoIP operatora, prochazel jsem stranky veskere konkurence s podobnymi cenami (byli jste na 1,96/min, Ipvox, Mikrotech a spol. podobne, jen 802.cz byl uz v te dobe ponekud mimo)... a vsude me tlacili k tomu, abych si v jejich eshopu koupil predrazeny stolni IP telefon a volal pres nej... pouze na vasich strankach jsem hned narazil na informaci, ze muzu zacit volat bez jakychkoli investic, okamzite - mate vlastni free aplikaci, pripadne pres Skype ci jiny VoIP program. Dobry dojem na me udelaly ceny uvedene vc. DPH (oproti Ipvoxu) i 10 Kc na vyzkouseni. Trochu me odrazovaly stranky (pripominaly mi reklamni letak). Ale zkusil jsem (jeste si zive vybavuji prvni hovor pres Skype - me nadseni, ze jsem v te chvili volal skoro 3,5x levneji nez z predplacene karty) a od te doby jsem uz nemenil Brzy jsem si koupil IP telefon - s nim to zas bylo o necem jinem. Nadseni se jeste stupnovalo diky vstricne komunikaci, "bezproblemovemu reseni problemu", cenove politice, celkovemu vasemu pristupu (k zakaznikum, aktivnimu - a takovemu "nadseneckemu" - zlepsovani a rozvijeni sluzeb)... a po neprilis dlouhe dobe jsem se ze zakaznika stal i fanouskem Odorika. Takze propaguji, kudy chodim (typicka otazka: "To te za to plati, nebo co??" ), v rodine (temer kazdy clen uz ma svuj ucet, kazde bydliste Gigaset... nebo jedou aspon pres Csipsimple, 3 mame i SIMky), mezi znamymi, v diskuzich u vsemoznych clanku. Az si obcas rikam, jestli to trochu neprehanim
Tak at vam to vydrzi!
Tak at vam to vydrzi!