osmdesát píše:Myslím, že tu hraje roli více činitelů. V zásadě ale platí, že zboží se prodává za tu nejvyšší cenu, již je ochoten zákazník zaplatit. Operátoři mají velmi dobře spočítáno, za jaké nejvyšší ceny se jim nejvíce vyplatí prodávat.
Ano, ČR je opravdu specifický trh. Ovšem v tom, že lidé zde sice nemají většinou chudobné příjmy, ale zároveň ani příliš vysoké. To vede k paradoxnímu jevu dopřávání si zbytných požitků. Takže i když to pan aplet řekl trochu vyhroceně, trochu pravdy na tom je.
Pracovně tomu říkám jev protestu proti chudobě. Lidé vědí, že si na základě svých příjmů nemohou dopřát nadstandard, což je frustruje, a jako projev jediného možného protestu proti tomuto stavu utrácejí za zbytné věci. Tím by se dala vysvětlit ochota Čechů nakupovat drahé telekomunikační služby, díky které tu máme ceny takové, jaké tu jsou.
No myslím si, že by jeden guru speaker marketingu a kouč osobního rozvoje, ani nevím jestli mám toho pána jmenovat, tak možná nahodím nápovědu a je to velmi známý člověk, a nápověda je, že trpí jistým vzácným syndromem. Ten člověk by jistě všem těm mobilmaniakům a LTE šílencům kteří chtějí vysoká data za nižší peníze jistě rád vzkázal " nechtějte nízké ceny, chtějte vyšší plat " . Jak toho docílíte ? Najděte si takovou práci, která vás bude finančně motivovat, nejdřív si udělejte debordelizaci hlavy a pak se motivujte pro lepší finanční úspěch a za vyšší plat si pak dobřejte i 10 GB LTE za 1210,- Kč měsíčně.

