České dráhy vám po telefonu strojově přečtou Vš. obch.podm.
Napsal: čtv 30. bře 2017 21:33:27
Tak jsem zjistil, že České dráhy používají jako Odorik strojový převod textu na audio tzv. text-to-speech. Ale to není vše, České dráhy jdou dále než mnohé IVR hlasové konverzanty v Česku
Nevím jestli je to od stejné firmy, ale kdybyste chtěli, tak vám České dráhy na infolince +420 221 111 122 přečte strojovým hlasem všeobecné obchodní podmínky pro nákup jízdních a rezervačních dokladů ČD Ticket v rámci e-shopu a v rámci call centra kde lze též uskutečnit nákup jízdních a rezervačních dokladů na lince 221 111 122.
A jak se v hlasovém IVR menu na lince 221 111 122 dostanete na to, aby vám automat přečetl všeobecné obchodní podmínky ? Zapomeňte na DTMF a vše musíte nadiktovat hlasem, vyberte si menu nákup jízdenek, pak až se dostanete do momentu, kdy máte být přepojeni na operátora, tak neříkejte ANO ale vyslovte nahlas PODMÍNKY a pak vám to přečte automat.
Je to tedy asi na půl hodiny poslouchání, má to 12 kapitol a pokud se vám to na webu Českých drah nechce číst, můžete si to poslechnout jako pohádku před spaním Dobré vědět, když máte nějaký hlasový balíček, končí vám zúčtovací období a vy potřebujete rychle balíček tzv. vybít nějakým dlouhým hovorem, tak toto je právě k tomu ideální.
Nevím jestli je to od stejné firmy, ale kdybyste chtěli, tak vám České dráhy na infolince +420 221 111 122 přečte strojovým hlasem všeobecné obchodní podmínky pro nákup jízdních a rezervačních dokladů ČD Ticket v rámci e-shopu a v rámci call centra kde lze též uskutečnit nákup jízdních a rezervačních dokladů na lince 221 111 122.
A jak se v hlasovém IVR menu na lince 221 111 122 dostanete na to, aby vám automat přečetl všeobecné obchodní podmínky ? Zapomeňte na DTMF a vše musíte nadiktovat hlasem, vyberte si menu nákup jízdenek, pak až se dostanete do momentu, kdy máte být přepojeni na operátora, tak neříkejte ANO ale vyslovte nahlas PODMÍNKY a pak vám to přečte automat.
Je to tedy asi na půl hodiny poslouchání, má to 12 kapitol a pokud se vám to na webu Českých drah nechce číst, můžete si to poslechnout jako pohádku před spaním Dobré vědět, když máte nějaký hlasový balíček, končí vám zúčtovací období a vy potřebujete rychle balíček tzv. vybít nějakým dlouhým hovorem, tak toto je právě k tomu ideální.