Možná se to tu již řešilo, ale nenašel jsem to.
Chci se zeptat, proč je u Odoriku problém svázat více Odorik účtů s jedním telefonním číslem? Pokud chci mít jeden Odorik účet doma a druhý jako firemní (není žádoucí mít to pod jedním účtem už kvůli fakturaci, resp. daňovým dokladům) nemůžu si zvolit při registraci do Odoriku stejné číslo mobilního telefonu (ano, opravdu mám jen jedno). Proč to tak je?
Jedno telefonní číslo a více Odorik účtů
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jedno telefonní číslo a více Odorik účtů
Třeba proto, že telefonní číslo je variabilní symbol, podle kterého poznáme, na který účet chcete dobít.Kurt píše:Možná se to tu již řešilo, ale nenašel jsem to.
Chci se zeptat, proč je u Odoriku problém svázat více Odorik účtů s jedním telefonním číslem? Pokud chci mít jeden Odorik účet doma a druhý jako firemní (není žádoucí mít to pod jedním účtem už kvůli fakturaci, resp. daňovým dokladům) nemůžu si zvolit při registraci do Odoriku stejné číslo mobilního telefonu (ano, opravdu mám jen jedno). Proč to tak je?
Doporučuji druhý účet registrovat na email.
Re: Jedno telefonní číslo a více Odorik účtů
Já to tak udělal, jen si teď musím pamatovat dvoje přihlašovací údaje.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jedno telefonní číslo a více Odorik účtů
Pokud si jeden účet přiřadíte jak podúčet druhého, pamotovat si druhé údaje nemusíte a z "hlavního" účtu můžete na podúčtem přecházet jen kliknutím. Pro jistotu je ale dobré si údaje stejně někam zapsat.Kurt píše:Já to tak udělal, jen si teď musím pamatovat dvoje přihlašovací údaje.
Víco info zde http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?t=3903
Re: Jedno telefonní číslo a více Odorik účtů
No vida! Elegantní řešení. Nastaveno, otestováno, funguje. Díky!