Stránka 2 z 3

Re: Nekonečné IVR - velké nebezpečí pro hovory z kapsy

Napsal: pát 29. zář 2017 15:42:22
od kovik
Dobry den,
tak jsem testoval stejnou situaci,provedl jsem nekolik pokusu a pokazde se hovor zavesil, pote sem si vsiml, ze nezaveseny hovor ma nastaveny jitterbuffer *089 a se zaplym jitterem se hovor neukonci.
Pokusim se najit reseni.
Prislibene vraceni castky necham na p. Soukupovi.
Diky za nahlaseni.

Re: Nekonečné IVR - velké nebezpečí pro hovory z kapsy

Napsal: pát 29. zář 2017 16:49:37
od kovik
Dobry den,
problem s nezavesim hovoru po 15s pri neproudicim rtp a s jitterbufferem je vyresen.
V ostrem provozu bude od zitrejsiho rana.
Budu vdecny za otestovani.
Jeste jednou dekuji za nahlaseni a trpelivost.

Re: Nekonečné IVR - velké nebezpečí pro hovory z kapsy

Napsal: pát 29. zář 2017 17:59:53
od xsouku04
Vrátil jsem 105 Kč.

Re: Nekonečné IVR - velké nebezpečí pro hovory z kapsy

Napsal: pát 29. zář 2017 21:35:41
od jirbar
Majitelka postiženého účtu děkuje za to vstřícné gesto.
Neznám přesně funkci toho jitter bufferu, ale protože na mé straně i na straně postiženého účtu je dosti mizerný internet a hovor často koktal, zdá se, že po zapnutí tohoto bufferu je hovor srozumitelnější. Nevím jak se to chová u majitelky postiženého účtu, ale já svoji vyslovenou větu slyším jako v ozvěně a teprve na tuto "ozvěnu" slyším reakci z druhé strany.

Re: Nekonečné IVR - velké nebezpečí pro hovory z kapsy

Napsal: pát 29. zář 2017 22:27:11
od xsouku04
jirbar píše:Majitelka postiženého účtu děkuje za to vstřícné gesto.
Neznám přesně funkci toho jitter bufferu, ale protože na mé straně i na straně postiženého účtu je dosti mizerný internet a hovor často koktal, zdá se, že po zapnutí tohoto bufferu je hovor srozumitelnější. Nevím jak se to chová u majitelky postiženého účtu, ale já svoji vyslovenou větu slyším jako v ozvěně a teprve na tuto "ozvěnu" slyším reakci z druhé strany.
Ozvěna by s jitter bufferem neměla souviset. Pokud někdo slyší ozvěnu, problém bývá obvykle v telefonu nebo spíše programu druhé strany.
Příklad. Volám z notebooku a nemám sluchátka s mikrofonem, ale využívám zabudovaný mikrofon a reproduktory. Člověk, s kterým volám, pak slyší svoji ozvěnu, tedy problém se projeví vždy na druhé straně, která jej nezpůsobuje. Je to proto, že mikrofon "slyší" zvuk z reproduktoru a pošle jej zpět druhé straně, která to pak slyší sama sebe se zpožděním jako ozvěna.

Re: Nekonečné IVR - velké nebezpečí pro hovory z kapsy

Napsal: sob 30. zář 2017 10:53:17
od jirbar
xsouku04 píše:
jirbar píše:Majitelka postiženého účtu děkuje za to vstřícné gesto.
Neznám přesně funkci toho jitter bufferu, ale protože na mé straně i na straně postiženého účtu je dosti mizerný internet a hovor často koktal, zdá se, že po zapnutí tohoto bufferu je hovor srozumitelnější. Nevím jak se to chová u majitelky postiženého účtu, ale já svoji vyslovenou větu slyším jako v ozvěně a teprve na tuto "ozvěnu" slyším reakci z druhé strany.
Ozvěna by s jitter bufferem neměla souviset. Pokud někdo slyší ozvěnu, problém bývá obvykle v telefonu nebo spíše programu druhé strany.
Příklad. Volám z notebooku a nemám sluchátka s mikrofonem, ale využívám zabudovaný mikrofon a reproduktory. Člověk s kterým volám pak slyší svoji ozvěnu, tedy problém se projeví vždy na druhé straně, která jej nezpůsobuje. Je to proto, že mikrofon "slyší" zvuk z reproduktoru a pošle jej zpět druhé straně, která to pak slyší sama sebe se zpožděním jako ozvěna.
Vyzkouším. Protistrana má sluchátko Gigaset se zesíleným zvukem. Zkusíme vypnout. Nevím zda ovšem je to věc toho bufferu, že ta "ozvěna" má několika vteřinové zpoždění.
Vyzkoušíme taky funkčnost odpojení se od internetu, zda se hovor přeruší, na žádost od "kovik"

Re: Nekonečné IVR - velké nebezpečí pro hovory z kapsy

Napsal: sob 30. zář 2017 13:07:13
od kovik
jirbar píše:
xsouku04 píše:
jirbar píše:Majitelka postiženého účtu děkuje za to vstřícné gesto.
Neznám přesně funkci toho jitter bufferu, ale protože na mé straně i na straně postiženého účtu je dosti mizerný internet a hovor často koktal, zdá se, že po zapnutí tohoto bufferu je hovor srozumitelnější. Nevím jak se to chová u majitelky postiženého účtu, ale já svoji vyslovenou větu slyším jako v ozvěně a teprve na tuto "ozvěnu" slyším reakci z druhé strany.
Ozvěna by s jitter bufferem neměla souviset. Pokud někdo slyší ozvěnu, problém bývá obvykle v telefonu nebo spíše programu druhé strany.
Příklad. Volám z notebooku a nemám sluchátka s mikrofonem, ale využívám zabudovaný mikrofon a reproduktory. Člověk s kterým volám pak slyší svoji ozvěnu, tedy problém se projeví vždy na druhé straně, která jej nezpůsobuje. Je to proto, že mikrofon "slyší" zvuk z reproduktoru a pošle jej zpět druhé straně, která to pak slyší sama sebe se zpožděním jako ozvěna.
Vyzkouším. Protistrana má sluchátko Gigaset se zesíleným zvukem. Zkusíme vypnout. Nevím zda ovšem je to věc toho bufferu, že ta "ozvěna" má několika vteřinové zpoždění.
Vyzkoušíme taky funkčnost odpojení se od internetu, zda se hovor přeruší, na žádost od "kovik"
Dobry den,
po nocnim nasezeni zacal byt problem, ze nekterym uzivatelum ustredna ukoncovala dobre hovory. Rano jsem vratil vcerejsi zmeny, takze s jitterem se hovor neukonci.

Prosim vypnete u linky jitterbuffer.

Problemu se budeme nadale venovat a informovat v tomto vlaknu.

Re: Nekonečné IVR - velké nebezpečí pro hovory z kapsy

Napsal: ned 01. říj 2017 19:49:08
od helmut.niederman
Možná to s tím trochu souvisí, ale chtěl bych všechny upozornit, pokud byste uvažovali o Odorik Callback na telefonní automat při použití IVR.. Například SMS zpráva v tomto tvaru : PIN mezera VTA mezera TARGETNUMBER kde VTA je číslo telefonní budky odkud chcete volat a TARGETNUMBER je cílové číslo - cílová destinace volaného kde je IVR.

Zkoušel jsem to a jakmile byl příchozí hovor na telefonní budku hovor se spojil s IVR konverzantem, jakmile jsem na telefonní budce zavěsil, jako že chci ukončit hovor. Tak při zvednutí sluchátka jsem ve sluchátku pořád slyšel volanou destinaci IVR avšak na displeji budky už to chtělo vložit mince nebo kartu a vytočit telefonní číslo. Když jsem jen tak vytočil 800 a nic a čekal, tak chvíli byla pomlka a pak opět jsem slyšel IVR.

Nakonec tedy dobrá zpráva, hovor po zavěšení sluchátka netrval dlouho než 5 minut, při opakovaných pokusech to i po minutě a půl se ukončilo i na straně Odoriku. A tedy doporučuji, na IVR volání nevyužívat callback na VTA. :idea:

Re: Nekonečné IVR - velké nebezpečí pro hovory z kapsy

Napsal: ned 01. říj 2017 21:30:45
od xsouku04
helmut.niederman píše:Možná to s tím trochu souvisí, ale chtěl bych všechny upozornit, pokud byste uvažovali o Odorik Callback na telefonní automat při použití IVR.. Například SMS zpráva v tomto tvaru : PIN mezera VTA mezera TARGETNUMBER kde VTA je číslo telefonní budky odkud chcete volat a TARGETNUMBER je cílové číslo - cílová destinace volaného kde je IVR.

Zkoušel jsem to a jakmile byl příchozí hovor na telefonní budku hovor se spojil s IVR konverzantem, jakmile jsem na telefonní budce zavěsil, jako že chci ukončit hovor. Tak při zvednutí sluchátka jsem ve sluchátku pořád slyšel volanou destinaci IVR avšak na displeji budky už to chtělo vložit mince nebo kartu a vytočit telefonní číslo. Když jsem jen tak vytočil 800 a nic a čekal, tak chvíli byla pomlka a pak opět jsem slyšel IVR.

Nakonec tedy dobrá zpráva, hovor po zavěšení sluchátka netrval dlouho než 5 minut, při opakovaných pokusech to i po minutě a půl se ukončilo i na straně Odoriku. A tedy doporučuji, na IVR volání nevyužívat callback na VTA. :idea:
Myslím, že zde jsou problémem pevné linky, kdy ono zavěšení chvíli trvá. Prostě pevné linka zavěšuje velmi líně. Ale měl jsem za to, že je to tak do minuty. Ale musíte to nechat opravdu zavěšené a ne každou chvíli zkoušet, jestli tam hovor stále je.

Re: Nekonečné IVR - velké nebezpečí pro hovory z kapsy

Napsal: pon 02. říj 2017 10:12:23
od jirbar
kovik píše:Dobry den,
po nocnim nasezeni zacal byt problem, ze nekterym uzivatelum ustredna ukoncovala dobre hovory. Rano jsem vratil vcerejsi zmeny, takze s jitterem se hovor neukonci.

Prosim vypnete u linky jitterbuffer.

Problemu se budeme nadale venovat a informovat v tomto vlaknu.
Zdálo si mi, že s tím bufferem je hovor srozumitelnější. Špatný internet. Uživatelka teď poctivě ukončuje hovor před odpojením od internetu. V popisovaném případě, ale volaná strana s mobilem taky nejspíš neukončila hovor. Snad by mělo stačit ukončení hovoru na volané straně. V tomto případě se jednalo o souhrn náhod. Neukončení na obou stranách, odpojení od internetu a k tomu ten buffer.