Díky za Odorik
Napsal: stř 07. říj 2020 23:32:18
Po frustrující zkušenosti s jednáním s O2 musím povědět, že nesmírně oceňuji vstřícnost, věcnost a technickou erudici lidí z Odoriku, včetně pana majitele a jejich snahu pomoci svým zákazníkům! To je nebe a dudy!
Story viz:
Ftip dne - přístup O2 k hlášeným chybám portálu "Moje O2"
Peklo s O2 - účetní podvod nebo jen klamání zákazníka?
P.S. Možná to poděkování zní divně a nezvykle, skoro jako by tu byl nějaký kult Odoriku.
Ale občas je prostě dobré poděkovat a říct, že lidé z něj dělají dobrou práci a my (tedy alespoň já) ji vidíme.
Story viz:
Ftip dne - přístup O2 k hlášeným chybám portálu "Moje O2"
Peklo s O2 - účetní podvod nebo jen klamání zákazníka?
P.S. Možná to poděkování zní divně a nezvykle, skoro jako by tu byl nějaký kult Odoriku.
Ale občas je prostě dobré poděkovat a říct, že lidé z něj dělají dobrou práci a my (tedy alespoň já) ji vidíme.