Stránka 1 z 1

Díky za Odorik

PříspěvekNapsal: stř 07. říj 2020 23:32:18
od 5uch
Po frustrující zkušenosti s jednáním s O2 musím povědět, že nesmírně oceňuji vstřícnost, věcnost a technickou erudici lidí z Odoriku, včetně pana majitele a jejich snahu pomoci svým zákazníkům! To je nebe a dudy!

Story viz:
Ftip dne - přístup O2 k hlášeným chybám portálu "Moje O2"
Peklo s O2 - účetní podvod nebo jen klamání zákazníka?

P.S. Možná to poděkování zní divně a nezvykle, skoro jako by tu byl nějaký kult Odoriku. ;-)
Ale občas je prostě dobré poděkovat a říct, že lidé z něj dělají dobrou práci a my (tedy alespoň já) ji vidíme.

Re: Díky za Odorik

PříspěvekNapsal: stř 14. říj 2020 9:30:39
od xsouku04
Děkuji za pochvalu. Malá firma to má těžké a hrozí, že ji velcí převálcují, protože dělat věci velkém je efektivnější. A velké firmy zase mohou trpět nemocemi velkých, být arogantní a zahledění sami do sebe až do úplného krachu. Budoucnost je ale taková, že pokud danou věc je možné technicky dělat ve velkém, dominovat budou velké arogantní společnosti.