"Callback" zelená linka

Nikdo nemůže vyhovět všem, ale můžeme mít alespoň přehled a mít tak možnost se zaměřit na to nejpodstatnější.

"Callback" zelená linka

Příspěvekod vlk » ned 25. čer 2017 22:04:29

Zdravím, pohrávám si s myšlenkou levné callback zelené linky, ale nevím, jak ji se stávající funkčností realizovat. Asi mi chybí funkce.

Představuji si, že by existovalo číslo, které bych rozdával lidem. Na to by mi mohli klasicky zavolat. (To už mám, klasické internetové číslo se zpožděným přesměrováním na mobil - takhle mám označené auto, protože už pár aut sousedům odtahovali kvůli poruše vody, pokud by měli vodaři číslo majitele auta, bylo by to pro sousedy jednodušší).

Pokud by ho jen prozvonili, bylo by skvělé, kdyby ústředna zavolala mě (pomocí zpožděného přesměrování mě může shánět postupně na pevné1, pevná 2, mobil1, mobil2, zástup...) a pak zavolala prozvánějícímu. Lze tohle (po prozvonění vytvoření hovoru s dopředu nadefinovaným číslem a prozvánějícím číslem) nějak s existujícími funkcemi udělat? Hádám, že ne. Bylo by obtížné něco takového udělat?

Tahle nová funkce by jednoduše obešla potřebu mít drahou zelenou linku.

Navíc v kombinaci s dalšími funkcemi by mohli být zajímavé kombinace. Místo spojení hovoru s člověkem by to v určitém čase jen přečetlo hlášku (prozvnote znovu v pracovní době xyz).
vlk
 
Příspěvky: 118
Registrován: ned 29. pro 2013 20:04:40

Re: "Callback" zelená linka

Příspěvekod Pitomec » pon 26. čer 2017 9:13:34

Když to přečte hlášku, tak už je hovor spojený a tudíž zpoplatněný.
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 1853
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Re: "Callback" zelená linka

Příspěvekod vlk » pon 26. čer 2017 10:00:39

Pitomec píše:Když to přečte hlášku, tak už je hovor spojený a tudíž zpoplatněný.

Myšleno, až bude funkce, že po prozvonění to spojí mnou předefinované číslo a prozvánějícího, tak předefinovaným číslem může být i funkce předčtení hlášky - pak přečtení hlášky bude zpoplatněno, ale na úkor provozovatele "callback" zelené linky.
vlk
 
Příspěvky: 118
Registrován: ned 29. pro 2013 20:04:40

Re: "Callback" zelená linka

Příspěvekod xsouku04 » pon 26. čer 2017 11:48:36

Asi by něco takového chtělo udělat. Mám ale trochu obavu, že by to lidé ale moc nechápali, jak to funguje a proč. Tedy dobrý kompromis by mohl být hovor krátce zdvihnout a přečíst několikavteřinovou hlášku, ať zavěsí, že zavoláme zpět.

Již dnes by to mohlo jít udělat pomocí řízení hovorů přes web. https://www.odorik.cz/w/ivr:vzdalene_rizeni_pres_web
Kdy si zpětné volání objednáte sám pomocí webové aplikace.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6314
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: "Callback" zelená linka

Příspěvekod Pitomec » pon 26. čer 2017 12:32:04

Nebo automatický odpovídač přes SMS, kdysi jsem to používal v Nokii E51 (příchozí hovor se nezvedl a hned zavěsil, přičemž byla souběžně odeslána SMS s požadovaným textem).
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 1853
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno


Zpět na Náměty a připomínky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník