Dobrý den. Mám dotaz. Plánuje Odorik používat některý tiketový systém pro odbavování požadavků zákazníků? apod.
Zde na forum řešení problémů kupodivu funguje velmi dobře (v porovnání s ostatními službami na internetu). Analyzuji co se víceméně zde na foru probírá a jsou to novinky, řešení problémů s tvůrci služby, apod. K čemuž se ve firmách používá spíše nějaké CM* a tiketový systém. Zda je to lepší netuším.
Jinak způsob reakcí, obsah reakcí a doby odezvy, apod. administrátorů zde na podněty uživatelů je na dnešní poměry a že se jedná o Fórum obdivohudné. Kdyby se tak takovýmto způsobem jednání inspirovalo třeba i O2.
Tiketový systém (budoucnost Odoriku)
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: stř 23. črc 2014 15:13:24
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tiketový systém (budoucnost Odoriku)
Uvažovali jsme o tom, ale nakonec z toho ustoupili, protože každý ticketovací systém představuje jistý overhead. Odpovědět na email je prostě snadnější než pracovat s ticketovacím systémem.
Ticket by si tedy zasloužilo jen velmi malé procento požadavků, těch je ale tak málo, že se to dá pamatovat.
Ticket by si tedy zasloužilo jen velmi malé procento požadavků, těch je ale tak málo, že se to dá pamatovat.
Re: Tiketový systém (budoucnost Odoriku)
Tak jsou i ticketovací systémy, kde obsluze přijde e-mail, odpoví na něj a na systém na pozadí eviduje otevřený a příp. i zavřený ticket. Tj. podpora rozdíl moc nepozná, ale v aplikaci je vidět zapomenuté tickety, statistiky počtů, odezvy podpory.. Primárně bych to viděl právě na to hlídání zapomenutých ticketů a příp. sdílení know-how (tohle a tohle se řešilo před půl rokem, tj. jde najít, jaké tehdy bylo řešení). Ale pokud vás ani jedno netrápí a dělá to málo lidí, dá se dobře fungovat i bez ticketůxsouku04 píše:Uvažovali jsme o tom, ale nakonec z toho ustoupili, protože každý ticketovací systém představuje jistý overhead. Odpovědět na email je prostě snadnější než pracovat s ticketovacím systémem.
Ticket by si tedy zasloužilo jen velmi malé procento požadavků, těch je ale tak málo, že se to dá pamatovat.