Zvuková hláška se dá přepsat zavoláním na tel. číslo

Nikdo nemůže vyhovět všem, ale můžeme mít alespoň přehled a mít tak možnost se zaměřit na to nejpodstatnější.

Zvuková hláška se dá přepsat zavoláním na tel. číslo

Příspěvekod swcfg » čtv 09. črc 2020 15:06:41

Dobrý den, na základě časových období pro přesměrování hovoru máme nastavené paralelní zvonění na speciální číslo, pro které je určená zvuková hláška.

Paralelní volání je nastaveno následovně: *084*1*2!*0093, přičemž první 1 = časové období č. 1, 2 = tel. číslo č. 2 a 3 = zvuková hláška č. 3


Přehrání zvukové hlášky na základě období funguje správně, ale na konci hlášky se volajícímu umožní stisknutím tlačítka 2 nahrát svou vlastní hlášku, která naší hlášku přepíše. Z toho důvodu tedy může kdokoliv, kdo se na naše číslo dovolá, hlášku změnit.

Dá se tato možnost deaktivovat?
swcfg
 
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 09. črc 2020 11:05:06

Re: Zvuková hláška se dá přepsat zavoláním na tel. číslo

Příspěvekod xsouku04 » čtv 09. črc 2020 23:07:04

To číslo *009X je určeno jen pro vás, ne pro vaše zákazníky.
Je potřeba použít jiné speciální číslo podle toho, jestli chcete, aby zákaznici mohli zanechat vzkaz nebo nikoli.
http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla# ... ms_odpoved
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7101
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na Náměty a připomínky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník