Volané číslo sa stratí pri presmerovaní na SIP uri

Nikdo nemůže vyhovět všem, ale můžeme mít alespoň přehled a mít tak možnost se zaměřit na to nejpodstatnější.

Volané číslo sa stratí pri presmerovaní na SIP uri

Příspěvekod pali » sob 17. říj 2020 12:54:04

Ak si presmerujem prichádzajúce VOIP hovory na vlasné SIP uri (napr. pomocou podmieneného presmerovania v paralelnom vyzváňaní na príslušnej linke ALEBO alias ako záložné číslo a alias mať na SIP uri), tak na svojom SIP serveri (kde sa hovory presmerúvavajú) už nevidím v žiadnej SIP hlavičke na aké bolo pôvodné volané číslo.

Request URL v INVITE riadku ako aj hlavička "To:" obsahuje iba prepísané SIP uri, na ktoré Odorik ústredňa hovovy presmerovalo. Nikde nevidím ani moje verejné číslo (na ktoré sa sa volalo) a ani číslo Odorik linky (cez ktorú hovor bol presmerovaný).

Bolo by možné pridať nejakú novú možnosť aby sa "To:" hlavička v INVITE pakete neprepisovala pri presmerovaní na alias/sip uri a aby v nej ostalo pôvodné volané číslo?

Alebo aspoň pridať nejakú novú SIP hlavičku do INVITE paketu, kde by bolo zachované pôvodné volané číslo?
pali
 
Příspěvky: 51
Registrován: čtv 08. srp 2019 20:20:55

Re: Volané číslo sa stratí pri presmerovaní na SIP uri

Příspěvekod xsouku04 » sob 17. říj 2020 15:41:31

A proč to nepošlete na to volané číslo rovnou? Tedy aby SIP uri bylo ono volané číslo? Dát to do nějaké hlavičky by určitě šlo i když to to nebude..
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 7168
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Volané číslo sa stratí pri presmerovaní na SIP uri

Příspěvekod pali » úte 20. říj 2020 22:34:48

Ak dobre rozumiem, tak váš návrh je aby som mal viac vlastných SIP uri (nie len jedno) a každé z nich by odpovedalo konkrétnemu volanému číslu. To by asi nejak šlo.

Pôvodne som si myslel, že pri presmerovávaní hovorov v Odoriku sa budú pridávať štandardné SIP hlavičky o presmerovaní, ale ako som zistil, tak tam nie sú žiadne...
pali
 
Příspěvky: 51
Registrován: čtv 08. srp 2019 20:20:55

Re: Volané číslo sa stratí pri presmerovaní na SIP uri

Příspěvekod pe.havel » stř 21. říj 2020 7:10:06

pali píše:Ak dobre rozumiem, tak váš návrh je aby som mal viac vlastných SIP uri (nie len jedno) a každé z nich by odpovedalo konkrétnemu volanému číslu. To by asi nejak šlo.

Pôvodne som si myslel, že pri presmerovávaní hovorov v Odoriku sa budú pridávať štandardné SIP hlavičky o presmerovaní, ale ako som zistil, tak tam nie sú žiadne...


Ale mně to funguje. Sice jsem nezkoumal obsah SIP paketu (kde DID přesně sídlí), ale do vlastní ústředny se mi přes jeden SIP účet na Odoriku pří směrování z více veřejných čísel normálně informace o volaném (i volajícím) čísle dostane (vidím ve výpise DID, mohu podle DID směrovat…).

Stačí, když u každého veřejného čísla v paralelním volání nastavím stejné
Kód: Vybrat vše
sip:_@xxxxxx
, kde x je číslo linky na Odoriku, na kterou jsem vlastní ústřednou registrován.

A nebo jsem nepochopil otázku a předchozí odpověď :-)
pe.havel
 
Příspěvky: 49
Registrován: pát 02. zář 2016 10:34:20

Re: Volané číslo sa stratí pri presmerovaní na SIP uri

Příspěvekod pali » stř 21. říj 2020 9:08:46

Vo vašom prípade sa vaša ústredňa registruje na Odorik linku. V mojom popísanom prípade priamo Odorik pomocou "presmerovanie na SIP uri" presmeruváva prichádzajúce hovory na môj SIP server, ktorý sa už k Odoriku neregistruje.
pali
 
Příspěvky: 51
Registrován: čtv 08. srp 2019 20:20:55


Zpět na Náměty a připomínky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků