od forum-user-UDFENS2 » pon 27. čer 2022 11:22:15
Ke zneužívání linky nedošlo. To z čeho určujete, že došlo ke zneužití linky je Váš předpoklad.
Opakované hovory byly prováděny, protože se toho řešilo víc a často v nouzových situacích. K nějakému dalšímu způsobu řešení se dostalo, když se s Policií zkontaktovalo další formou - osobně.
To samé mohu tvrdit o tom, že zneužíváte chodník, když ho používáte, že zneužíváte kliku od dvěří když ji používáte, apod. Dané služby jsou součástí nějakého celku a zajišťují nějakou potřebu lidí. To, že je využívána v nějaké větší míře, než je obvyklé neznamená, že dochází k jejímu zneužívání ale maximálně k jejímu užívání ve zvýšené míře - oproti tomu jaký je trend, což se dá asi předpokládat, když se na tísňovou linku nevolá a najednou se volá. Každá změna hodnotu toho jaký je trend ovlivňuje.
Stejně tak můžete mít problém s tím, že někdo z vašich klientů někam volá a najednou volat přestane, například přestane být Vašim klentem - například skončí provoz nějakého Call centra. Z logiky věci stejně tak můžete tedy označovat, že dochází ke zneužívání služby tím, že ji nabízíte k dispozici ale najednou ji nikdo nechce nepoužívat.
A za další: V zákoně ani ve Vašich podmínkách nemáte definováno kolik hovorů smí člověk provést. Například od kterého počtu hovorů to považujete za "normální", od jakého počtu hovorů to považujete za zneužívání, od jakého počtu to považujete za přestupek nebo od jakého počtu to považujete za trestný čin. A stejně tak DO jakého počtu hovorů tedy jejím menším používáním to považujete za zneužívání linky, DO jakého počtu to považujete za přestupek a DO jakého počtu to považujete za třestný čin což nejsem si úplně jist z toho jak zde co označujete zda považujete za nesmysl nebo to myslíte opravdu vážně?
Z mého pohledu byste si měl od Policie vyžádat nejprve na základě čeho linku máte mazat než je slepě smazat, protože tak Policie rozhodla.
Policie neměla na základě čeho rozhodnout, protože v době kdy vám Policie dala příkaz ke smazání linek ani ona sama nevěděla o co se vůbec tím, že se jim volá jedná. A sama se nijak nezajímala o co se jedná (například, že by na to číslo zavolali zpět). Usoudila ze stejného "předpokladu", že by to mohl být nějaký šprýmař.
Mimochodem zajímalo by mne proč když Policii vadilo, že ji někdo volá v tak hojném počtu a řeší věci tak, že lidem blokuje službu tak si volajícího sama nezablokovala. Na callcentru Policie prý tuto možnost mají. A k volání docházelo pouze z jednoho tel. čísla (tedy by se to nějak obejít nedalo).
Proč tedy Policie přistoupila k tomu oslovit Odorik s tím, abyste linky úplně smazali ??? Ty linky se používaly k běžné práci a komunikaci s lidmi. Nikdo z těchto lidí ani jinde nehlásil jakýkoliv problém, že by ho nějak linka obtěžovala nebo by tou linkou a dalšími linkami byl páchán nějaký jiný problém.