Ano, nelze nesouhlasit.xsouku04 píše:Pokud má mít uživatel přístup do svého rozhraní, nechť si vytvoří vlastní registraci. Nic špatného ani extra pracného na tom nevidím.
Snažím se vám lehce naznačit pouze moje spotřebitelské chování. Upřímně říkám, že mě ani nenapadlo vytvořit další nové registrace u Odoriku. Že lze převádět kredit sem si všiml, ale jaksi mi unikal smysl (chápal jsem to více jako krizovou možnost, nikoli jako systémovou záležitost). Když nešlo přidělovat kredit konkrétním linkám na hlavním účtu, už jsem to neřešil.
Peníze z banky posílám automaticky. Každý týden platba 50,-/účet. Co tím chci říct. Že je to z mé strany v podstatě bezúdržbové. Všichni vědí, kdy jim dojde kredit, dokáží se přizpůsobit. A já hlavně NEMUSÍM převádět (stále dokola jako oslík) požadovaný kredit. Osobně řeším už jenom výjimky.
Rozumím, že to jde udělat i zde, ale tehdejší rozhodnutí bylo o jednoduchosti pro uživatele. Utrácím u vás slabé tisíce korun, ale bohužel další 2/3 peněz jinde.
----------------------
pozn.: zběžně jsem tady koukal callback. Asi jsem opět nepochopil proč se musí zadávat PIN, když objednávám callback pomocí SMS. Přeci identifikace telefonu, ze kterého je poslána SMS je jasná - Caller ID. První hovor jde na číslo, ze kterého byla poslána SMS a druhý hovor jde na číslo uvedené v SMS. Jednoduché. Naopak si myslím, že PIN uložený v každé odeslané zprávě je docela velká bezpečnostní hrozba.
Použití PINu chápu, když si objednám hovor z cizího telefonu nebo na různá čísla. Tam je ale potřeba zdůraznit, že iniciační zprávu obsahující PIN je nutné okamžitě smazat z odeslaných zpráv! To je ale jiné téma ...