Odnos čísla od Odorik.cz a související věci v Uživ.nastavení
Napsal: sob 10. říj 2015 1:52:16
Před pár dny jsem odnesl (své přenesené číslo) od Odorik.cz a rád bych se zde podělil s několika postřehy.
1. Asi 2x jsem kompletně prošel všechna menu v "Uživatelské nastavení", abych zjistil, že tam nikde není ani náznak toho, že bych mohl chtít odejít a chtěl k tomu nějaké informace.
Ocenil bych v menu "Vlastní telefonní číslo" buď vysloveně tlačítko "Vyžádat ČVOP", nebo alespoň popsat cestu kam pro něj.
U mě to vyřešil "Jiný dotaz", kde jsem zadal požadavek a pak mi ČVOP přišlo 2x SMSkou na mobil (3 minuty po sobě) a také přišel informativní e-mail, že mi ČVOP bylo SMSkou zasláno.
2. Mé číslo se v menu "Vlastní telefonní číslo" stále jeví jako existující a aktivní. A to i když jsem už 2x zkusil SIM/číslo "Uspat".
Očekával jsem, že už tam nastavení balíčků a dalších služeb neuvidím, je to tedy záměr nebo nějaká chyba?
3. Rád bych si u Odorik.cz pořídil číslo z jejich rozsahu na SIMku, která mi od nich zůstala, ale má původní linka je stále obsazena starým odneseným číslem a nemohu to tedy provést.
Zatím předpokládám, že uvolněná SIMka je nadále použitelná i pro další čísla a mohl bych ji tedy dále používat, nebo ne?
4. Kdo/kde mi pomůžou s bodem 3, potažmo 2?
5. Důkladně jsem teď procházel samoobsluhu Můj Vodafone a teda musím říct, že Odorik.cz a jeho "Uživatelské nastavení" má co dohánět...
Vím, je to projekt na dlouhé lokte, ale aspoň mírné vylepšení GUI a přehlednější pozicování by pro začátek stačilo.
Rád bych viděl jako dlouhodobý cíl kompletní překopání struktury nastavení a mít to vše i v Andorid/iPhone/WP app.
Jsem co do znalostí a štelování něco jako geek a nakonec jsem se v tom "Uživatelském nastavení" docela dobře vyznal. Hlavně ty možnosti detailní konfigurace takřka čehokoliv mě od začátky nadchly (oproti jiným VoIP). Ale pro "normální lidi" je to jak designově, tak hloubkou/strukturou větví dosti nezvyklé.
6. Tak nějak mě mrzí, že mi Odorik.cz neposlal ani SMS na rozloučenou, zato Vodafone se s opečovávacíma SMSkama může přetrhnout, v tomto kontextu je ten kontrast přístupu velmi znát.
Naštěstí jsem 2x měl možnost napsat na rozloučenou já a poděkovat Odorik.cz za skvělé služby a péči, takže je tento povzdech určen spíše pro zajímavost než k praktickému řešení.
Budu rád za odpověď někoho z insiderů Odorik.cz, zda jsou mé postřehy pro ně relevantní a bude-li z toho třeba i nějaká změna?
Děkuji a pěkné dny přeji!
1. Asi 2x jsem kompletně prošel všechna menu v "Uživatelské nastavení", abych zjistil, že tam nikde není ani náznak toho, že bych mohl chtít odejít a chtěl k tomu nějaké informace.
Ocenil bych v menu "Vlastní telefonní číslo" buď vysloveně tlačítko "Vyžádat ČVOP", nebo alespoň popsat cestu kam pro něj.
U mě to vyřešil "Jiný dotaz", kde jsem zadal požadavek a pak mi ČVOP přišlo 2x SMSkou na mobil (3 minuty po sobě) a také přišel informativní e-mail, že mi ČVOP bylo SMSkou zasláno.
2. Mé číslo se v menu "Vlastní telefonní číslo" stále jeví jako existující a aktivní. A to i když jsem už 2x zkusil SIM/číslo "Uspat".
Očekával jsem, že už tam nastavení balíčků a dalších služeb neuvidím, je to tedy záměr nebo nějaká chyba?
3. Rád bych si u Odorik.cz pořídil číslo z jejich rozsahu na SIMku, která mi od nich zůstala, ale má původní linka je stále obsazena starým odneseným číslem a nemohu to tedy provést.
Zatím předpokládám, že uvolněná SIMka je nadále použitelná i pro další čísla a mohl bych ji tedy dále používat, nebo ne?
4. Kdo/kde mi pomůžou s bodem 3, potažmo 2?
5. Důkladně jsem teď procházel samoobsluhu Můj Vodafone a teda musím říct, že Odorik.cz a jeho "Uživatelské nastavení" má co dohánět...
Vím, je to projekt na dlouhé lokte, ale aspoň mírné vylepšení GUI a přehlednější pozicování by pro začátek stačilo.
Rád bych viděl jako dlouhodobý cíl kompletní překopání struktury nastavení a mít to vše i v Andorid/iPhone/WP app.
Jsem co do znalostí a štelování něco jako geek a nakonec jsem se v tom "Uživatelském nastavení" docela dobře vyznal. Hlavně ty možnosti detailní konfigurace takřka čehokoliv mě od začátky nadchly (oproti jiným VoIP). Ale pro "normální lidi" je to jak designově, tak hloubkou/strukturou větví dosti nezvyklé.
6. Tak nějak mě mrzí, že mi Odorik.cz neposlal ani SMS na rozloučenou, zato Vodafone se s opečovávacíma SMSkama může přetrhnout, v tomto kontextu je ten kontrast přístupu velmi znát.
Naštěstí jsem 2x měl možnost napsat na rozloučenou já a poděkovat Odorik.cz za skvělé služby a péči, takže je tento povzdech určen spíše pro zajímavost než k praktickému řešení.
Budu rád za odpověď někoho z insiderů Odorik.cz, zda jsou mé postřehy pro ně relevantní a bude-li z toho třeba i nějaká změna?
Děkuji a pěkné dny přeji!