Suspendování SIM

Nikdo nemůže vyhovět všem, ale můžeme mít alespoň přehled a mít tak možnost se zaměřit na to nejpodstatnější.
forum-user-UDFENS
Příspěvky: 155
Registrován: pon 22. říj 2012 22:25:36

Suspendování SIM

Příspěvek od forum-user-UDFENS »

Dobrý den. Byla mi suspendována SIM. Měl jsem 2 týdny zápornou hodnotu (na začátku -5 Kč). Nyní mám již plusovou něco přes den ale desuspendace se nekonala.

Bylo by možné do vašich automatizačních scriptů, které hlídají NEDOSTATKY zakomponovat také automatický skript, který hlídá DOSTATKY?..že když má váš klient nabitý kredit, nebo napravený jiný "hříšek" tak aby se omezení automaticky odstranilo? Nebo se karta automaticky znovu aktivovala?

Velice nepraktické, když někdo odjede na dovolenou, používá místní SIM, vrátí se a služby jsou kaput. Mezitím veškeré služby spojené s číslem jako přesměrování apod. nefungují a stojí mu celý provoz klientely ať už firmy, nebo jen osobní fungování. Tlačítko pro aktivaci karty jen přinjese hlášku "Momentálně nelze provádět operace se SIM kartou" a musí čekat a čekat. Na blokování SIM uživatel čekat nemusí a je mu to provedeno zcela bezplatně a bez vědomí uživatele, tedy pokud nemá předem nastudované tam kde to píšete. Stejně tak bezplatné a bez vědomí uživatele bych uvítal tedy opětné aktivování. Vidím v tom drtivý nepoměr. A další dotaz: Když si nabiji kredit na 100 000,- budou mi účtovány ještě nějaké další poplatky než zmíněné denní poplatky za SIM za to, že to opět není takzvaně "normální"? Nebo že nejsem normální uživatel a nedobíjím si kredit tak jako "normální" uživatelé? Děkuji předem za odpověď.

Další podotázku mám, zda byste mi mohli vypsat nebo dát odkaz kde jsou sepsána všechna omezení ohledně jakékoliv činnosti, kteoru považujete za takovou, která vede k blokaci jakékoliv vaší služby. A jaký je optimální asi poplatek nebo částka, která mi bude GARANTOVAT, a pak částka nebo limit včetně časových rozpětí, která je "ohleduplně přiměřená", že i přes její "porušení" nedojde k okamžité likvidaci služeb. Když si nabiji kredit na 100 000,- nebo rovnou několik miliard, tak to bude dostatečná částka, aby mi to alespoň rok v kuse fungovalo?
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2580
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Suspendování SIM

Příspěvek od Pitomec »

Tuším že limit kreditu je max. 9999 Kč
Obrázek
mobilemanic
Příspěvky: 486
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Suspendování SIM

Příspěvek od mobilemanic »

záporný kredit, zablokovaná služba... co na tom nechápete?
forum-user-UDFENS
Příspěvky: 155
Registrován: pon 22. říj 2012 22:25:36

Re: Suspendování SIM

Příspěvek od forum-user-UDFENS »

mobilemanic píše:záporný kredit, zablokovaná služba... co na tom nechápete?
Nechápu na tom, že systém je nastaven příliš fixně. Lidi jako lidi fungují ne až tolik fixně. Jde o pohledy stran. Člověk co se zabývá technologiemi je většinou "u stolu" a řeší "poskytování prostoru" ostatním lidem na základě technolgií. Technolgie jsou fixní a není jim problém nastavit přesný limit... v podstatě z neomezených možností volit omezené možnosti, víceméně aby technologie nemohl používat v neomezené míře každý a měl z toho operátor zisk. Když bych seděl na stejném místě a byl ve stejné situaci jakože bych měl "neomezené" volání/možnosti a musel dál rozdělovat klientům omezováním/prodejem. Tato úroveň je ale podle toho co vidím nastavena tak, že když někdo neplatí tak ho systém automaticky omezí, aby dále nemohl "znevýhodňovat operátora" a to tak, že automaticky. Ale nechápu na tom to, že když dojde ke zvýhodňování operátora čímž zvýhodnění i samotného klienta - aby se klient mohl spojit se světem a ostatní lidi s tím klienetem tak už tato možnost není automatická ale musí využít další metody, které klienta ale ne operátora dále znevýhodňují. Například v tom zahnraničí najít internetovou kavárnu a zaplatit za internet, aby se dostal na internet na účet Odoriku a stiskl tlačítko pro odsuspendování a povolil tak na druhé straně provoz stěžejního čísla. Pokud tak neudělá tak ztrátu na tom, že nemohl vyřizovat věci spojené s komunikací přes to číslo. Pokud je chyba u klienta, proč jsou tedy během pár týdnů blokován provoz celé SIM včetně příchozího volání - odnáší to ti co se snaží spojit s tím klientem a potažmo i klient, pokud by řešil to aby mu někdo na úhradu půjčil tak se má s těmi lidmi domluvit jak?? Začít je obíhat?... další výdaje. Pokud neví co se děje, tak zavolat operátorovi jak?? Z jiného čísla? Nejsem si vědom, že by měl každý SIM od několika operátorů a když bude většina přecházet k Odoriku až do úrovně, že by zrušili služby od "trojky" všichni, tak to už vůbec. Proč? Na tísňové linky to funguje? Protože nestikl včas tlačítko a nečekal dost dlouhou dobu na změnu stavu "Momentálně nelze provádět operace se SIM kartou". To taky nechápu. Proč když dám tlačítko na desuspendaci mi systém hlásí červeným písmem "Momentálně nelze provádět operace se SIM kartou" a datum. Když cesta kterou systém na pozadí dělá je, že reaktivuje SIM. Spíš bych uvítal hlášku.."Systém pracuje na obnovení činnosti Vašich služeb".

V konkrétní modelové situaci. Pokud vlastním firmu, budu se chystat na dovolenou nebo jiné omezení což jsou náhlé výdaje, projeví se to na ostatních službách...dostanu se na nulu nebo i pod ní což si uvědomuji ale právě abych se nedostal do problémů tak před odjezdem z toho co zbylo si zaplatím kredit a bezstarostně odjedu. S tím že zabezpečím i přesměrování na asistentku, apod. Protože automaticky vím, že když nebudu platit, tak budu automaticky omezen = když budu omezovat operátora, omezí on mě v celkem krátké době. Problém nastane v době, kdy je to zaplaceno ale systém čeká na to, až se admin účtu přihlásí a ručně dá požadavek o znovu aktivování karty. Když je automatické omezení, že když někdo neplatí a jsou lidi tak "vychovaný" tak by měl systém který toto vyhodnocuje také vyhodnotit to, když je chyba ze strany klienta napravena a platbu uhradí. Proč tedy není i systém v automatizaci nastaven tak, že pokud klient kredit uhradí tak automaticky odstraní omezení ale vyžaduje interakci uživatele? Která stejně vede k tomu, že se aktivuje nějaký cron, protože karta není aktivovaná hned. Když není, tak pak lidi co se snaží do firmy dovolat se nedovolají. Stejně tak pokud je přesměrování jak do tak z firmy tak se nic nepřesměruje. Člověk co je na dovolené pak musí vyhledávat jak internetové připojení taki komunikaci "jiným způsobem". Odstratuje se tím řetěz zbytečných plateb apod. Pokud to není firma dochází k osobnímu omezení.
Další problém nechápu proč je i horní limit pokud opravdu existuje. Pokud je perzekuován člověk, který neplatí, protože přesáhl spodní limit nula, jakým způsobem je tedy perzekuován člověk, který přesáhne horní limit 9 999,-? Případně pokud se dá nějak individuálně domlouvat s tím, aby si člověk mohl dát vyšší částku na kredit než 9 999,- tak zda se dá individuálně domluvit i s člověkem, který překročil minimální limit 0,-? Respektive proč jsou klienti operátora řazeni do nějaké finační úrovně a není svobodný systém dynamiky založený na podpoře klientů ze strany operátora ale založené na omezování klientů a ne na omezování systémů. S tím co jsem popisoval na začátku mi to příjde jako racionálnější systém fungování než omezovat klienty. Nevím jakým směrem se vyvýjí Odorik jako operátor, ale při vzniku se tu dost nadávalo a srovnávalo s "velkou trojkou" (OP) a že je tím Odorik lepší. Mě samotnému osobně vyhovoval systém v jednoduchosti ve smyslu, že koruna=minuta a člověk mohl počítat co peníz to kredit. Teď hodnotím ale toto. Osobně bych uvítal spíše systém, pokud se člověk dostane na nulu tak automaticky dojde k omezení služeb (ne všech). Možná se to jeví jako tvrdé řešení ale záleží co se posuzuje. Pokud na druhé straně bude systém, který nejen tak horlivě perzekuje ale i horlivě zvýhodňuje tak s tím nemám problém. Mě osobně sem dovedly výhody Odoriku a ne nevýhody. Měla by asi zústat zachována politika pokud platím, dostanu výhody, pokud neplatím, nedostanu nic. Ale nerad se setkávám s tím, že se dostávám mimo tu hranici a dostává se to do pozice, že ikdyž platím tak jsem nadále znevýhodňován. Těžko v tom mohu najít tu hranici, že to tak není. Neříkám, že schválně, ale při programování těch automatizovaných scriptů by měl ten kdo ty scripty programuje případně kdo je zadává trochu vnímat, že primární smysl technologií je aby lidem pomáhaly a ne jim je brát, aby se lidi víc "snažili" je mít, což způsobuje řetězový efekt a problémy v této společnosti celkově s tím, aby technologie vůbec existovaly - aby je lidi potřebovali. Koliduje to pak s hranicí obyčejného života v závislosti na technologiích. Když lidem technologie pomáhají, mohou dále fungovat = používat další, nebo někam dojít, nebo si i zavolat komunikovat a nadále v řetězu se scházet, apod. Přístup toho s čím se setkávám je, jako by se omezovala doprava proto, že cestují i černí pasažéři. Nebo ve vaší řeči, že se omezují služby volání, protože si lidé volají i aby se domlouvali kde koho zabijou. "Kdyby si člověk mohl uvařit stejné ne-li lepší jídlo doma než jinde, existovaly by restaurace?..." Stejně tak hodnotím i ty limity jak vrchní tak spodní. Protože menšina neplatí volí se způsob omezování těch lidí a ne technologií. Jen hrstka lidí si uvědomuje, že černí pasažéři jsou černí pasažéři, protože když nejsou výhody tak to co přináší nevýhody tak o nicmoc nepřichází. V zahraničí si to uvědomují, tady a na Slovensku ne. Spíš se z toho dělá, že se snaží každý všechno využívat a pak neplatit, na což doplácí ti, co platí. Což se pak projevuje například tím, že způsob omezení je automatický a způsob deomezení ze stávajících předchozích funkčních služeb i po vyrovnání stavu je "na vyžádání" v tomto případě přes tlačítko.
MaT
Příspěvky: 364
Registrován: pát 29. bře 2013 14:35:14

Re: Suspendování SIM

Příspěvek od MaT »

Tak ten první příspěvek, ten jsem ještě o víkendu četl, ale na ten poslední se dá napsat tak leda TL;DR.

Možná někdy večer, když bych nevěděl co s časem.

Asi takhle - to že při vyčerpání kreditu se SIM karta nějakým způsobem zablokuje, je běžné skoro u všech operátorů, co vůbec nabízejí služby předplacených karet. To, že se sama neodblokuje poté, co kredit zase je, bylo myslím také docela obvyklé. Dost často si operátoři za takové "odblokování" nechali ještě docela dost zaplatit. A asi prostě chtěli donutit zákazníka, aby jim zavolal a aby se mohli tvářit, jakou mu dělají velkou milost, že mu služby zase odblokují. Přiznám se, že aktuálně předplacenky až tolik nesleduji, ale nedivil bych se, kdyby to tak bylo i dnes. Pokud Odorik Vám kartu také neodblokuje automaticky, ale umožňuje to případně přes webové rozhraní, tak bych to považoval za celkem nadstandard. :-)
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: Suspendování SIM

Příspěvek od Largon »

Dobrý den,
SIM karty suspendované pro nedostatek kreditu jsou automaticky oživovány do 5 minut od připsání kreditu k uživatelskému účtu. Pokud to z nějakého důvodu nezafungovalo, tak prosím pošlete emailem nějaké podrobnosti, podle kterých můžeme tu SIM najít a prověřit to.

V nastavení účtu doporučuji nastavit upozornění při nízkém kreditu.

Věta "Momentálně nelze provádět operace se SIM kartou." není nikdy zobrazena v uživatelském rozhraní samostatně. Vždy za ní následuje vysvětlení, jaká akce právě probíhá.
forum-user-UDFENS
Příspěvky: 155
Registrován: pon 22. říj 2012 22:25:36

Re: Suspendování SIM

Příspěvek od forum-user-UDFENS »

fajn
jimisoft
Příspěvky: 71
Registrován: pát 24. kvě 2013 18:40:12

Re: Suspendování SIM

Příspěvek od jimisoft »

Nebylo by možné tohoto uživatele jednou pro vždy zablokovat, na tomto fóru bylo vždy zvykem se vyjadřovat slušně a nepoužívat hrubé výrazy. Opakuje se to pravidelně vždy, když ho pustí z léčení domů a navíc se to ani nedá celé přečíst.
forum-user-UDFENS
Příspěvky: 155
Registrován: pon 22. říj 2012 22:25:36

Re: Suspendování SIM

Příspěvek od forum-user-UDFENS »

jimisoft píše:Nebylo by možné tohoto uživatele jednou pro vždy zablokovat, na tomto fóru bylo vždy zvykem se vyjadřovat slušně a nepoužívat hrubé výrazy. Opakuje se to pravidelně vždy, když ho pustí z léčení domů a navíc se to ani nedá celé přečíst.
Máte s tím nějakou zkušenost? Tak to nečtěte když vás to nezajímá, ne? Je to pro služby Odoriku ne pro uživatele, maximálně pro ty co se s tím taky setkali a mají k tomu co říct. Vy nereagujete na problém ale reagujete na mě. Já nejsem problém, jsem uživatel jako vy. Až se to stane vám, tak jsem zvědav zda budete taky tak sedět na zadku a úúúúúplně v klidu. Jsem v sekci přání a stížnosti pokud to nevíte. Až budu v sekci Růžová zahrada tak to možná divné bude ale v tomto případě ta neslušnost je spíše od vás. Jste neslušný tím, že poukazujete na mě a neřešíte problém - snažíte se problém dělat z toho kdo zde popisuje problém. Moje služby to nejsou takže mi to může být jedno. Jsou to vaše služby a vy jste uživatel. Můžu vám jen popřát, aby se vám od Odoriku stala stejná věc. Je to vysloveně mým přáním. To vaše spelkulanství fakt problémy nevyřeší. Chodďte víc mezi developerská fóra a neseďte jen na zadku. Možná vám dojde, že řešení problémů na technické úrovni a ne řešení problémů tím, že budete toho kdo něco popisuje označovat za problém. Problém máte vy, že převádíte existující problémy někam jinam a snažíte se je považovat tím za vyřešené. Až vám to sesype na hlavu tak mě neoslovujte. Jak vy osobně tak Odorik. Choďte někam na developerská fóra. Toť mé doporučení. Ohledně telefonních služeb vám mohu doporučit třeba forum xda-developers.com ať pochopíte systém odbavovální chyb v zahraničí a v ČR případně SR. Rozdíl je, že z popisu problému nedělají problém z toho kdo problém popisuje. To forum je založeno na tom, že tam lidé popisují problémy a autoři newbo výrobci řeší problémy. Netlachá se tam o tom zda problém je, nebo není. Zdržuje to zbytečně. A já se tady s vámi fakt nervovat nehodlám. Nevím proč vás mám přesvědčovat nebo vám dokazovat s čím jsem se setkal. Vedení Odoriku má myslím jiné možnosti se na to podívat, než tu vytlachávat a spekulovat o existenci nebo neexistenci toho co zde popisuji. Až poteče do zadku vám, možná pochopíte. Můžu jen popřát vám i Odoriku ať na to brzy příjdete. A sociálnímu systému ČR můžu popřát akorát hodně zdaru při řešení těchto osob.

Odoriku nebudu jižý nic poskytovat. Jako Operátor respektive nedostatečná integrace a že si tady neumí nastolit nějaký systém když už tady má pár volů si nedovede nějak korigovat. Až to tady bude mít Odorik "sociálně" vyřešené na tomto foru a nebudou se do toho vměšovat tyhle lidi tak zde budu poskytovat další údaje pro vyřešení technického problému. Zatím z toho co zde popisuji otáčí uživatelé to co popisuji proti mě a snaží se vyvolávat konflikty a nehodlám krmit tyto internetové trolly.
Co se týká problémů sprostých slov tak navrhuji moderátorům nebo správcům fora, aby vybavili fórum antibotem a antispamem na slova. V zahraničí je to v podstatě pravidlem. Myslím, že to přispěje nejen ohledně mě, pokud zase tady nebude nějaký troll, který mě bude označovat za problém za to, že tu bezplatně navrhuji řešení globálně pro všechny uživatele fóra, případně ty budoucí. Anti-spam pro phpBB se dá nastavit tak, že oznámí uživateli před zveřejněním, že text obsahuje sprostá slova a aby byl příspěvek opraven jinak nebude zveřejněn. Pokud máte phpBB 3.0.2+ tak je to součástí základní verze. Zde máte slovník českoanglických slov pro import do fora http://www.ulozto.cz/xs5nyZF/slovnik-zip případně seznam slov pro vložení ručně http://mujweb.cz/ksulli/nadavky.htm případně pro fanatiky co vyhledávají sprostá slova a nemohou bez nich být tak tuto knížku http://www.martinus.sk/?uItem=26757
Naposledy upravil(a) forum-user-UDFENS dne pon 07. bře 2016 19:17:43, celkem upraveno 1 x.
jimisoft
Příspěvky: 71
Registrován: pát 24. kvě 2013 18:40:12

Re: Suspendování SIM

Příspěvek od jimisoft »

Já s tebou nemíním diskutovat, ten příspěvek byl určen pro pracovníky Odorik.cz.

Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk
Odpovědět