Nahrávání zesíleného hovoru

Nikdo nemůže vyhovět všem, ale můžeme mít alespoň přehled a mít tak možnost se zaměřit na to nejpodstatnější.

Nahrávání zesíleného hovoru

Příspěvekod swejzi » pon 07. bře 2016 16:12:51

Zdravím,
pro kontrolu kvality spojení si u vás nechávám nahrávat (caller id = Nahravany_hovor) a posílat na mail všechny odchozí hovory. Zároveň volám s prefixem *0819XX pro zvýšení hlasitosti, protože jsem v Zoiperu lepší možnost nenašel a bylo mne velmi špatně slyšet. Pokud si ovšem poslechnu nahraný hovor, volaný je slyšet nahlas a já velmi slabě. Vypadá to tedy, že hovor se u vás nejdříve nahrává a teprve až potom se mění hlasitost. Pokud by bylo možné změnit pořadí těchto akcí, byl by nahraný hovor stejně hlasitý v obou směrech.
swejzi
 
Příspěvky: 55
Registrován: ned 08. čer 2014 16:54:12

Zpět na Náměty a připomínky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků