Nahrávání zesíleného hovoru

Nikdo nemůže vyhovět všem, ale můžeme mít alespoň přehled a mít tak možnost se zaměřit na to nejpodstatnější.
Odpovědět
swejzi
Příspěvky: 79
Registrován: ned 08. čer 2014 16:54:12

Nahrávání zesíleného hovoru

Příspěvek od swejzi »

Zdravím,
pro kontrolu kvality spojení si u vás nechávám nahrávat (caller id = Nahravany_hovor) a posílat na mail všechny odchozí hovory. Zároveň volám s prefixem *0819XX pro zvýšení hlasitosti, protože jsem v Zoiperu lepší možnost nenašel a bylo mne velmi špatně slyšet. Pokud si ovšem poslechnu nahraný hovor, volaný je slyšet nahlas a já velmi slabě. Vypadá to tedy, že hovor se u vás nejdříve nahrává a teprve až potom se mění hlasitost. Pokud by bylo možné změnit pořadí těchto akcí, byl by nahraný hovor stejně hlasitý v obou směrech.
Odpovědět