Frustrující platba kartou a vytváření účtů
Napsal: stř 29. bře 2017 16:08:38
Dobrý den,
Rád bych upozornil na naprosto nevyhovující způsob, jakým jsou v současnosti prováděny platby kartou.
V poslední době jsem u vás registroval několik cizinců, kterým všem doporučuju Odorik jako nejlepšího operátora s předplacenou kartou, protože jste obecně nejlevnější a máte skvělé ceny volání do zahraničí, což je pro ně obzvlášť důležité. Ale ten proces, který musím pokaždé podstoupit, když u vás chci někoho registrovat, to je porod! Většinou to trvá minimálně hodinu, než jsem schopen někomu zprovoznit mu SIMku.
Poté, co projdeme registrací, je potřeba aktivovat SIM, koupit číslo a dobít kredit, aby šel koupit datový balíček. A teď si představte, že někdo chce datový balíček za 390 či více korun, potřebuje z něčeho zaplatit onu 50Kč zálohu, potřebuje si za něco koupit číslo a potřebuje, aby mu z toho kreditu taky něco zbylo. Jak to asi tak máme udělat, když si můžeme dobít maximálně 500 Kč? Naposledy jsem strávil registrací DVĚ HODINY a OSMKRÁT jsem přitom dobíjel po pětistovce dva uživatelské účty, abych na oba z nich dostal 2000 Kč. OSMKRÁT jsem musel zadávat šestnásctimístne číslo platební karty, dobu vypršení a bezpečností kód (protože uložení platební karty nefunguje). OSMRKÁT jsem musel zadávat telefonní číslo - pochopitelně svoje vlastní, protože celá pointa aktivace vaší SIM je, že oni české číslo ještě nemají - a vkládat bezpečností kód.
Jsem vašim zákazníkem už mnoho let a už jsem si zvykl, že je Odorik poněkud zvláštní operátor, občas paranoidní (například když přijde na Adndroid a neustálé přehnané upozorňování na to, jak může způsobit zkázu vesmíru konzumací dat na pozadí). Zvykl jsem si na to přecházet to s úsměvem, stejně tak jsem si zvykl na mnoho jiných věcí jako hrozně nepřehledný web nebo pět let nekonečné čekání na mobilní aplikaci, která umožní přes API spravovat datové balíčky a jiné věci. Všechno to beru jako daň za to, že jste malý operátor, kde prostě není kapacita na to vyvíjet některé nové funkce, nebo že se jedná o překážky mimo vaši kontrolu. A všechno mi za to, co nabízíte a jak přistupujete k zákazníkům, stojí.
Toto omezení platby kartou na 500 Korun a všechny komplikace s ním spojení však dodnes nepochopím dodnes mi hýbou žlučí pokaždé, když se s nimi setkám.
Můžete mi prosím říct, jaký je důvod pro to, že si nemůžu dobít víc než 500 korun najednou? Proč proboha musím v případě, že si chci dobít 1500, třikrát dokola opisovat číslo karty a podstupovat ten naprosto uživatelsky nepřívětivý proces s GoPay? Jsou za tím poplatky, které musíte GoPay či bance za platbu kartou odvádět? Pokud ano, proč je proboha nemůžete zahrnout do té částky jako fixní procenta z částky? V čem je rozdíl, jestli zaplatím 3x(500+5) korun nebo 1500+15 korun? Chce se zakřičet "Proč nechcete moje peníze?"
A proč musím zadávat telefonní číslo a potvrzovat kód? V čem je to prosímvás bezpečnostní prvek, když tam můžu zadat naprosto libovolné číslo a jakýkoliv email? Pokud je to kvůli GoPay, existuje přece plno jiných platbních bran. Mohli byste prosím přejít na něco uživatelsky přívětivějšího?
Pro shrnutí:
1) Prosím, ODSTRAŇTE LIMIT 500 Kč pro platbu kartou. Pokud vyžadujete limit, zvyšte ho aspoň na 5000.
2) Prosím, přejděte na nějakou jinou bránu než GoPay, která vyžaduje harakiri se zadáváním telefonních čísel a emailů a lidem bez jejich vědomí zakládá GoPay profily. Neznám žádnou jinou platební bránu, která by toto po lidech vyžadovala. Všude jinde stačí jenom údaje z karty.
Rád bych upozornil na naprosto nevyhovující způsob, jakým jsou v současnosti prováděny platby kartou.
V poslední době jsem u vás registroval několik cizinců, kterým všem doporučuju Odorik jako nejlepšího operátora s předplacenou kartou, protože jste obecně nejlevnější a máte skvělé ceny volání do zahraničí, což je pro ně obzvlášť důležité. Ale ten proces, který musím pokaždé podstoupit, když u vás chci někoho registrovat, to je porod! Většinou to trvá minimálně hodinu, než jsem schopen někomu zprovoznit mu SIMku.
Poté, co projdeme registrací, je potřeba aktivovat SIM, koupit číslo a dobít kredit, aby šel koupit datový balíček. A teď si představte, že někdo chce datový balíček za 390 či více korun, potřebuje z něčeho zaplatit onu 50Kč zálohu, potřebuje si za něco koupit číslo a potřebuje, aby mu z toho kreditu taky něco zbylo. Jak to asi tak máme udělat, když si můžeme dobít maximálně 500 Kč? Naposledy jsem strávil registrací DVĚ HODINY a OSMKRÁT jsem přitom dobíjel po pětistovce dva uživatelské účty, abych na oba z nich dostal 2000 Kč. OSMKRÁT jsem musel zadávat šestnásctimístne číslo platební karty, dobu vypršení a bezpečností kód (protože uložení platební karty nefunguje). OSMRKÁT jsem musel zadávat telefonní číslo - pochopitelně svoje vlastní, protože celá pointa aktivace vaší SIM je, že oni české číslo ještě nemají - a vkládat bezpečností kód.
Jsem vašim zákazníkem už mnoho let a už jsem si zvykl, že je Odorik poněkud zvláštní operátor, občas paranoidní (například když přijde na Adndroid a neustálé přehnané upozorňování na to, jak může způsobit zkázu vesmíru konzumací dat na pozadí). Zvykl jsem si na to přecházet to s úsměvem, stejně tak jsem si zvykl na mnoho jiných věcí jako hrozně nepřehledný web nebo pět let nekonečné čekání na mobilní aplikaci, která umožní přes API spravovat datové balíčky a jiné věci. Všechno to beru jako daň za to, že jste malý operátor, kde prostě není kapacita na to vyvíjet některé nové funkce, nebo že se jedná o překážky mimo vaši kontrolu. A všechno mi za to, co nabízíte a jak přistupujete k zákazníkům, stojí.
Toto omezení platby kartou na 500 Korun a všechny komplikace s ním spojení však dodnes nepochopím dodnes mi hýbou žlučí pokaždé, když se s nimi setkám.
Můžete mi prosím říct, jaký je důvod pro to, že si nemůžu dobít víc než 500 korun najednou? Proč proboha musím v případě, že si chci dobít 1500, třikrát dokola opisovat číslo karty a podstupovat ten naprosto uživatelsky nepřívětivý proces s GoPay? Jsou za tím poplatky, které musíte GoPay či bance za platbu kartou odvádět? Pokud ano, proč je proboha nemůžete zahrnout do té částky jako fixní procenta z částky? V čem je rozdíl, jestli zaplatím 3x(500+5) korun nebo 1500+15 korun? Chce se zakřičet "Proč nechcete moje peníze?"
A proč musím zadávat telefonní číslo a potvrzovat kód? V čem je to prosímvás bezpečnostní prvek, když tam můžu zadat naprosto libovolné číslo a jakýkoliv email? Pokud je to kvůli GoPay, existuje přece plno jiných platbních bran. Mohli byste prosím přejít na něco uživatelsky přívětivějšího?
Pro shrnutí:
1) Prosím, ODSTRAŇTE LIMIT 500 Kč pro platbu kartou. Pokud vyžadujete limit, zvyšte ho aspoň na 5000.
2) Prosím, přejděte na nějakou jinou bránu než GoPay, která vyžaduje harakiri se zadáváním telefonních čísel a emailů a lidem bez jejich vědomí zakládá GoPay profily. Neznám žádnou jinou platební bránu, která by toto po lidech vyžadovala. Všude jinde stačí jenom údaje z karty.