"Callback" zelená linka

Nikdo nemůže vyhovět všem, ale můžeme mít alespoň přehled a mít tak možnost se zaměřit na to nejpodstatnější.
Odpovědět
vlk
Příspěvky: 179
Registrován: ned 29. pro 2013 19:04:40

"Callback" zelená linka

Příspěvek od vlk »

Zdravím, pohrávám si s myšlenkou levné callback zelené linky, ale nevím, jak ji se stávající funkčností realizovat. Asi mi chybí funkce.

Představuji si, že by existovalo číslo, které bych rozdával lidem. Na to by mi mohli klasicky zavolat. (To už mám, klasické internetové číslo se zpožděným přesměrováním na mobil - takhle mám označené auto, protože už pár aut sousedům odtahovali kvůli poruše vody, pokud by měli vodaři číslo majitele auta, bylo by to pro sousedy jednodušší).

Pokud by ho jen prozvonili, bylo by skvělé, kdyby ústředna zavolala mě (pomocí zpožděného přesměrování mě může shánět postupně na pevné1, pevná 2, mobil1, mobil2, zástup...) a pak zavolala prozvánějícímu. Lze tohle (po prozvonění vytvoření hovoru s dopředu nadefinovaným číslem a prozvánějícím číslem) nějak s existujícími funkcemi udělat? Hádám, že ne. Bylo by obtížné něco takového udělat?

Tahle nová funkce by jednoduše obešla potřebu mít drahou zelenou linku.

Navíc v kombinaci s dalšími funkcemi by mohli být zajímavé kombinace. Místo spojení hovoru s člověkem by to v určitém čase jen přečetlo hlášku (prozvnote znovu v pracovní době xyz).
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2580
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: "Callback" zelená linka

Příspěvek od Pitomec »

Když to přečte hlášku, tak už je hovor spojený a tudíž zpoplatněný.
Obrázek
vlk
Příspěvky: 179
Registrován: ned 29. pro 2013 19:04:40

Re: "Callback" zelená linka

Příspěvek od vlk »

Pitomec píše:Když to přečte hlášku, tak už je hovor spojený a tudíž zpoplatněný.
Myšleno, až bude funkce, že po prozvonění to spojí mnou předefinované číslo a prozvánějícího, tak předefinovaným číslem může být i funkce předčtení hlášky - pak přečtení hlášky bude zpoplatněno, ale na úkor provozovatele "callback" zelené linky.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: "Callback" zelená linka

Příspěvek od xsouku04 »

Asi by něco takového chtělo udělat. Mám ale trochu obavu, že by to lidé ale moc nechápali, jak to funguje a proč. Tedy dobrý kompromis by mohl být hovor krátce zdvihnout a přečíst několikavteřinovou hlášku, ať zavěsí, že zavoláme zpět.

Již dnes by to mohlo jít udělat pomocí řízení hovorů přes web. https://www.odorik.cz/w/ivr:vzdalene_rizeni_pres_web
Kdy si zpětné volání objednáte sám pomocí webové aplikace.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2580
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: "Callback" zelená linka

Příspěvek od Pitomec »

Nebo automatický odpovídač přes SMS, kdysi jsem to používal v Nokii E51 (příchozí hovor se nezvedl a hned zavěsil, přičemž byla souběžně odeslána SMS s požadovaným textem).
Obrázek
Odpovědět