Stránka 1 z 1

"Callback" zelená linka

Napsal: ned 25. čer 2017 22:04:29
od vlk
Zdravím, pohrávám si s myšlenkou levné callback zelené linky, ale nevím, jak ji se stávající funkčností realizovat. Asi mi chybí funkce.

Představuji si, že by existovalo číslo, které bych rozdával lidem. Na to by mi mohli klasicky zavolat. (To už mám, klasické internetové číslo se zpožděným přesměrováním na mobil - takhle mám označené auto, protože už pár aut sousedům odtahovali kvůli poruše vody, pokud by měli vodaři číslo majitele auta, bylo by to pro sousedy jednodušší).

Pokud by ho jen prozvonili, bylo by skvělé, kdyby ústředna zavolala mě (pomocí zpožděného přesměrování mě může shánět postupně na pevné1, pevná 2, mobil1, mobil2, zástup...) a pak zavolala prozvánějícímu. Lze tohle (po prozvonění vytvoření hovoru s dopředu nadefinovaným číslem a prozvánějícím číslem) nějak s existujícími funkcemi udělat? Hádám, že ne. Bylo by obtížné něco takového udělat?

Tahle nová funkce by jednoduše obešla potřebu mít drahou zelenou linku.

Navíc v kombinaci s dalšími funkcemi by mohli být zajímavé kombinace. Místo spojení hovoru s člověkem by to v určitém čase jen přečetlo hlášku (prozvnote znovu v pracovní době xyz).

Re: "Callback" zelená linka

Napsal: pon 26. čer 2017 9:13:34
od Pitomec
Když to přečte hlášku, tak už je hovor spojený a tudíž zpoplatněný.

Re: "Callback" zelená linka

Napsal: pon 26. čer 2017 10:00:39
od vlk
Pitomec píše:Když to přečte hlášku, tak už je hovor spojený a tudíž zpoplatněný.
Myšleno, až bude funkce, že po prozvonění to spojí mnou předefinované číslo a prozvánějícího, tak předefinovaným číslem může být i funkce předčtení hlášky - pak přečtení hlášky bude zpoplatněno, ale na úkor provozovatele "callback" zelené linky.

Re: "Callback" zelená linka

Napsal: pon 26. čer 2017 11:48:36
od xsouku04
Asi by něco takového chtělo udělat. Mám ale trochu obavu, že by to lidé ale moc nechápali, jak to funguje a proč. Tedy dobrý kompromis by mohl být hovor krátce zdvihnout a přečíst několikavteřinovou hlášku, ať zavěsí, že zavoláme zpět.

Již dnes by to mohlo jít udělat pomocí řízení hovorů přes web. https://www.odorik.cz/w/ivr:vzdalene_rizeni_pres_web
Kdy si zpětné volání objednáte sám pomocí webové aplikace.

Re: "Callback" zelená linka

Napsal: pon 26. čer 2017 12:32:04
od Pitomec
Nebo automatický odpovídač přes SMS, kdysi jsem to používal v Nokii E51 (příchozí hovor se nezvedl a hned zavěsil, přičemž byla souběžně odeslána SMS s požadovaným textem).